آخرین اخبار
کد خبر: ۷۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع):
آیت الله سید علی اصغر دستغیب گفت: لازمه پیروزی کامل در جبهه جنگ نرم معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی است.
به گزارش تنویر، سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس و جمعی از کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه با آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) دیدار نمودند.


معاونین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از این دیدار ضمن زیارت به بازدید از بخش های مختلف حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداختند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در این دیدار با اشاره به اینکه سپاه علمدار و پیشاهنگ حرکت جامعه برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: سپاه یکی از پدیده‌های مبارکی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی نصیب ملت ایران و عموم مسلمانان و مستضعفین جهان شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خداوند فضایی را گشوده است تا اگر کسانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توفیق نداشتند در رکاب امام (ره) مبارزه و استقامت کنند در نسل های بعدی این توفیق را پیدا کنند که در مسیر و راه دیگری که با هدایت امام زمان (عج) گشوده شده است حرکت کنند، این نسل همان جهادکنندگان دوران دفاع مقدس بودند و با استقامت و ایثارگری که داشتند شاهد پیروزی عظیم آنان بودیم و اکنون نیز در جبهه عظیم دیگری حضور دارند و پیشتاز  جبهه جنگ نرم نیز هستند.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب لازمه پیروزی کامل در جبهه جنگ نرم را معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی دانست و افزود: اگر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبود مشخص نبود که جهت درست تبعیت و التزام به فرامین رهبری اینطور حفظ شود، از این رو باید از شخص نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روحانیون و دیگر فعالان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدردانی نمود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را منوط به حضور همه اقشار مردم در صحنه‌هایی داست که نیاز به استقامت و بصیرت دارد، وی اضافه نمود در این مسیر سپاه پاسداران در خط مقدم قرار دارد، سپاه است که باید بتواند جریان حرکت عمومی را  به سوی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هدایت کند، در این مسیر ما نیز به عنوان عضوی از جامعه روحایت همگام و مُلازم با شما برای تحقق مطالبات رهبری تلاش خواهیم نمود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)  در پایان صحبت هایش با بیان این که از عمده‌ترین نشانه‌های انتظار واقعی، وفادای به نایب حضرت قائم(عج) است، گفت: امید که همه ما از منتظران واقعی بوده و از عهده این انتظار برآییم.

در ادامه این دیدار سردار سپهر ضمن اشاره به اینکه ماموریت های مستشاری سپاه پشتوانه محکمی را برای مسئولان دیپلماسی کشور فراهم آورده است، گفت: در سال های اخیر مجموعه فعالیت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در جهت تعالی و تربیت پاسداران و بسیجیان در ابعاد عقیدتی، فرهنگی و بصیرت افزایی رشد یافته است بصورتی که امروز می توانیم بگوییم سپاه و بسیج دانشگاه معرفت‌افزایی شده اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه علما، روحانیون و طلاب توانمند حوزوی بخش قابل‌ توجهی از ظرفیت‌های ارزشمند کشور و از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، گفت: 4 هزار روجانی و 130 هزار طلبه بسیجی در حال فعالیت‌های فرهنگی در سطوح مختلف سپاه و بسیج هستند.

سردار سپهر در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه اُنس با اعتقادات و معارف دینی و روحانیت اولویت سپاه و بسیج است، گفت: ماموریت‌های داخلی و خارجی سپاه به سبب همین معرفت دینی و بصیرت انقلابی با موفقیت مواجه می شوند و این به برکت وجود حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه است.



معاونین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از این دیدار ضمن زیارت به بازدید از بخش های مختلف حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداختند.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: