آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز:
سرهنگ محبی پور گفت: گرچه مجموعه بسیج شیراز بصورت چهار ناحیه تفکیک شده است اما برادرانه و هماهنگ در جلسات و موضع گیری ها فعالیت می نماییم.
به گزارش تنویر، مراسم وحدت و برادری اسلامی نواحی بسیج شیراز به میزبانی سپاه ثارالله(ع) و با حضور مسئولان نواحی بسیج محمد رسول الله(ص)، بقیه الله(عج) و احمد بن موسی (ع) برگزار گردید.


سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی پور در ابتدای این مراسم ضمن خوشآمدگویی و تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: هدف از برگزاری این مراسم به نمایش گذاشتن وحدت و برادری مجموعه چهارگانه نواحی بسیج شیراز است، گرچه مجموعه بسیج شیراز بصورت چهار ناحیه تفکیک شده است اما برادرانه و هماهنگ در جلسات و موضع گیری ها فعالیت می نماییم.

وی با اشاره به اینکه اگر حُسنی در برگزاری این مراسم باشد خود به خود در مسیر تبلیغاتی نیز قرار خواهد گرفت، گفت: نکته مهم این موضوع است که نمایش این برادری و وحدت باعث ناامیدی بدخواهان و دشمنان خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه نباید شان، منزلت و تاثیرگذاری سپاه و بسیج را دستِکم بگیریم، گفت: این اتفاق نظر و اتحاد بین نواحی شیراز باعث موفقیت بیشتر در ماموریت ها و دستیابی به اهداف خواهد شد.


حجت الاسلام مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: اگر در جامعه همدلی و صمیمت فراگیر شود بسیاری از ناهنجاری های امنیتی به وقوع نمی پیوندند، بسیج و سپاه ذخیره های ارزشمند الهی هستند که باید در همدلی و همزبانی مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العلی) پیشقدم باشند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج و متولیان بسیج و سپاه فرهنگ مِهر مقدس، صفا و صمیمیت است، گفت: این  یعنی قلب هایشان به هم نزدیک است، همه فرماندهان این مجموعه مبارک باید دغدغه مشترک پیرامون مسائل اصلی داشته باشند و هماهنگ با هم اقدام جهادی و انقلابی نمایند.

حجت الاسلام مصطفوی  با اشاره به اینکه مجموعه مبارک بسیج موظف به تامین امنیت جمهوری اسلامی است، گفت: روشنگری پیرامون توطئه های دشمن، بصیرت افزایی در جامعه، معرفی اسلام ناب محمدی به جهان و صدور فرهنگ و تفکر بسیجی به دنیا رسالت بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) در پایان صحبت هایش گفت: لازمه تحقق این رسالت عظیم هم اندیشی مشترک، همدلی، صفا، صمیمت و هم افزایی همراه با اخلاص و اقدام هماهنگ است.


در پایان این مراسم حاضران از مجموعه تاریخی و موزه باغ عفیف آباد شیراز بازدید نمودند.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: