جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۸:۱۲
کد خبر: ۷۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
+ تصاویر
به گزارش تنویر زرقان،در اولین روز از هفته بسیج ،نماز جمعه شهر زرقان با حضوربسیار پرشور مردم همراه بود تا حدی که فضای درونی مسجد جامع این شهر پاسخگوی حضورشان نبود و ادامه جمعیت در حیاط مسجد به نماز گداران وصل شده و نماز ظهر جمعه را اقامه کردند.
و اما فضای مسجد هم حال و هوای دیگری داشت و گوشه گوشه ی مسجد عطر و بوی بسیجی می داد و معاونت ها و حوزه های بسیجی شهر،با نصب بنر ها و پلاکارد هایی، این هفته مبارک را تبریک گفته بودند.و همچنین حیاط مسجد نیز آراسته شده بود به گیرنده های دجالواره ای که مردم خودشان داوطلبانه به سپاه این ناحیه تحویل داده بودند.
از نکات قابل ذکر ،برپایی ایستگاه سلامت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی این ناحیه بود که کوچک و بزرگ را وادار به تست قند خون وفشار خون و دیگر تست های سلامت می کرد.
در بین الصلاتین نیز سروان پاسدار شهرام قاسمی،مسول بازرسی این ناحیه در سخنانی به ویزگی های بسیج از منظر قران شجره طیبه و لایت پذیری پرداخت و همچنین درباره فعالیت های بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی و وضعیت رزمی دفاعی گردانها و همچنین موفقیت هایی از قبیل احداث سالنهای ورزششی و گروه های جهادی نیز سخن گفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: