آخرین اخبار
کد خبر: ۷۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس خبر داد:
این تیم پزشکی در قالب 10 درمانگاه در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر شهر نجف به شهر کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه خواهند داد.
به گزارش تنویر، تیم 367 نفره متشکل از پزشکان، پرستاران و امدادگران استان فارس برای ارائه خدمات پزشکی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین به کشور عراق اعزام شد.

این تیم 367 نفره در قالب 10 درمانگاه در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر شهر نجف به شهر کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه خواهند داد، برخی از اعضای این تیم دانشجویان پزشکی غیر ایرانی از کشورهایی نظیر هندوستان، بحرین و ... هستند.

در حاشیه اعزام این تیم پزشکی از برخی حاضران دلایل حضورشان در این تیم را پرسیده ایم، دکتر دیور پزشک عمومی در رابطه با حضور خود در این تیم می گوید: افتخار خاصی نصیبم شده است که در این تیم پزشکی حضور دارم، زهرا، دانشجوی هندی هم می گوید: بعنوان مترجم و امداد گر و برای خدمت به زائران امام حسین (ع) در این تیم پزشکی حضور دارم، زینب، دانشجوی بحرینی هم درباره حضور خود در این تیم پزشکی می گوید: چون خدمت به زائران امام حسین (ع) را دوست دارم در این تیم پزشکی حضور یافته ام.

به گزارش تنویر، مردم مومن و ولایتمدار فارس در قالب تیم ها و موکب های مختلف در ایام اربعین به زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه خواهند نمود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: