یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
علی اکبر پوراحمد نژاد با بیان اینکه کشف این اقلام کالای دخانی قاچاق در بین سال های ۸۴ و بهمن ۹۲ صورت گرفته خاطرنشان کرد: ۲۴۰ هزار کارتن کالای دخانی قاچاق در تاریخ ۲۲ آذر (ماه گذشته)شامل تنباکو و سیگار امحا شد.

«رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو گفت: در تاریخ ۲۲ آذر (ماه گذشته) 240 هزار کارتن کالای دخانی قاچاق شامل تنباکو و سیگار امحا شد.

 

علی اکبر پوراحمد نژاد  با بیان اینکه کشف این اقلام کالای دخانی قاچاق در بین سال های 84 و بهمن 92 صورت گرفته خاطرنشان کرد: روند امحای آن ها براساس مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران انجام شد.

 

پوراحمد نژاد  در واکنش به اخبار اخیر برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم امحای همه کالاهای قاچاق مکشوفه تاکید کرد: برخلاف آنچه که برخی رسانه ها اعلام کردند، تمام کالاهای قاچاق کشف شده، به ویژه آن ها که با سلامت مردم در ارتباط بودند، امحا شدند و ما هم به هیچ عنوان اجازه ورود این دسته از کالاها در چرخه مصرفی را نمی دهیم.

 

وی در پایان اظهار داشت: هر کالایی که روند قانونی را طی کرده و استعلام های مربوطه را از وزارت بهداشت و سایر نهادهای مربوطه کسب کند می تواند وارد چرخه مصرف شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: