یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۷۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
در راستای اقدامات غیرقانونی و خودسرانه دولت پس از اعلام فرودگاه امام خمینی به عنوان منطقه ویژه و آزاد و انتصاب مدیر اجرایی منطقه اینچه برون این بار انتصاب دبیر منطقه آزاد سیستان قبل از تصویب طرح توسط مجلس صورت گرفت.

علی اوسط هاشمی با تاکید بر اهمیت منطقه آزاد سیستان برای دولت گفت: مقدمات این اقدام مهم و اساسی در حال انجام است به طوری که منصور حجازی نیا از سوی شورای عالی مناطق آزاد کشور به عنوان دبیر منطقه آزاد سیستان منصوب شد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دولت با وجود مشکلات مالی یک میلیارد دلار برای توسعه استان صرف کرده است گفت: فرصت های فراوانی در استان وجود دارد که پژوهشگران می توانند ایده های خود را در آن مسیر ارائه دهند زیرا نگرانی در زمینه حمایت مالی وجود ندارد.

 

منصور حجازی نیا جدی ترین گزینه تصدی فرمانداری ویژه زابل بود که گویا جمع بندی مدیران استان و همچنین شورای مناطق آزاد کشور بر مدیریت ایشان در منطقه آزاد سیستان بوده است.

 

حجازی نیا از مدیران دولت اصلاحات می باشد، وی مدیر کل تعاون استان و همچنین مشاور وزیر در امور شهرک های صنعتی و مدیر عامل صنایع دستی جنوب شرق کشور بوده است.

 

گفتنی است مراسم معارفه مهندس حجازی نیا روز شنبه ۱۲ دی ماه در محل شورای مناطق آزاد کشور برگزار گردیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: