آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
واحدخواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز:
واحدخواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز اعلام کرد: شیعه به پیروان حسین (ع) حساس است و کمترین بی حرمتی به آنها از جمله شیخ زکزاکی عواقب بدتری به دنبال دارد.
واحدخواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز درمحکومیت کشتار شیعیان نیجریه بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
سلام ما به تمام شیعیان نیجریه ، به شیعیان کربلایی، به شیعیان حسینی .
خواهر  و برادر شیعه ی نیجریه ی ما ، قوت و استقامت شما الگوی دیگر شیعیان این دنیا قرار گرفته است. خدا و ائمه ای اطهار (علیهم السلام ) پشت و پناهتان باشند و مطمئن باشید ما نیز پشت شما هستیم زیرا شما حقوق بشیرید و این را همه میدانند . مدعیان به اسم حقوق بشر چشم دیدن حق شما، بزرگی و عظمت شیعی شما و حسینی بودن شما را ندارند و خود را در برابر اتفاقات در نیجریه و یمن کور جلوه می دهند. نگران نباشید ما ظاهر کورشان را به حقیقت می پیوندیدم.
یزیدیان این زمان هم چشم دیدن پیروان حسین (ع ) این زمان را ندارند و توان بستند آب را هم ندارند و نمیدانند که همه ی ما به شعار ( کلنا عباسک یا زینب (س) ) رسیده ایم و ایستاده ایم .
شیخ زکراکی حرمت دارد و کمترین بی حرمتی به این بزرگوار خسارت غیر جبران پذیر دارد. شیعه به پیروان حسین ( ع ) حساس است و کمترین بی حرمتی به آنها از جمله شیخ زکزاکی عواقب بدتری به دنبال دارد و همه میدانند که غیرت شیعه چیست ؟
غیرت شیعه در واقعه کربلا به رخ کشیده شد و آنهایی که نمی دانند، دنبال کنند و سرنوشت سپاه یزید را بخوانند و متوجه شوند این امام حسین (ع) و پروانشان هستند که سالهای سال ماندن. سپاه یزید همان سپاه یزید و پیروان حسین (ع) همان پیروان حسین (ع) است. یزیدیان بدانند سپاه حسین (ع) امروز چندین هزار بیشتر از سپاه یزید امروز است و فردا بیشتر از امروز .
به نفع خودشان است که شیخ زکزاکی را به تمام احترام به جمع شیعیان برگردانند .
 
واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر: