آخرین اخبار
کد خبر: ۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۷
عباس قائد رحمت گفت: بسيج در عين سلامت به عنوان يك پيشرو براي ساير دستگاه ها حركت مي كند چون در راستاي فرامين رهبري فعاليت مي كند.

به گزارش تنویر به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، عباس قائد رحمت نماينده درود و ازنا و دبير كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در گفتگويي درباره عملكرد سازمان بسيج مستضعفين گفت: نتايج كارهاي شروع شده از گذشته را امروز مشاهده مي كنيم و باعث شده بسيج به عنوان يك سازمان مقتدر از نظر علمي و اجرايي در عرصه هاي مختلف و به صورت همه جانبه شناخته شود كه براي تحقق انتظارات حضرت امام و مقام معظم رهبري تلاش مي كند ولي تا نقطه مطلوب فاصله داريم.

قائدرحمت موفقيت بسيج در همه عرصه ها را مد نظر قرار داده و اظهار داشت: چشم انداز اصلي بسيج، رساندن پرچم انقلاب اسلامي به حضرت مهدي (عج) مي باشد و قطعا بسيج است كه مي تواند بيش از همه، بسترهاي اين امر را فراهم كند.

وي با اشاره به موفقيت ها و عملكرد بسيج در بخش هاي فرهنگي، سازندگي، آموزشي، تربيتي و ساير زمينه ها خاطرنشان كرد: بردن فرهنگ بسيج به ميان خانواده ها براي بالفعل كردن بسيجيان بالقوه در جامعه مهم مي باشد و بسيج موجي خواهد بود كه هيچ حصار، ديوار و مانعي جلوي او را نخواهد گرفت.

نماينده درود و ازنا در مجلس شوراي اسلامي پيرامون معرفي دستورالعمل قابل تبعيت بسيج براي كشورهاي ديگر تصريح كرد: بسيج بايد با عملكرد خوب خود فرهنگ بسيج را صادر كند ضمن اينكه بايد در حوزه ارتباطات و ديپلمكاسي نيز كارهايي براي معرفي دستاوردهاي بسيج توسط دستگاه هاي ذيربط انجام شود كه با صادر شدن فرهنگ بسيج، ساير عملكردهاي بسيج نيز مورد توجه قرار گرفته و انتقال داده مي شود.

وي وظايف دستگاه هاي مختلف كشور در اين زمينه را يادآور شده و ادامه داد: مجلس در زمينه آشناسازي روسا و نمايندگان مجلس ديگر كشورها با دستاوردها و فرهنگ بسيج و توليد و ارائه كتب و آثاري پيرامون فعاليت هاي بسيج به همتايان پارالماني خود در ديگر كشورها مي تواند فعال شود.

دبير كميسيون اجتماعي مجلس بسيج را متعلق به همه دانسته و افزود: هدف بسيج فراهم سازي بسترها براي حفظ و تعالي نظام جهت زمينه سازي ظهور است از اينرو اشاعه فرهنگ بسيج وظيفه همه دستگاه هاست. 

وي مجلس نهم را متفاوت از ساير مجلس ها و يك مجلس بسيجي عنوان كرد و گفت: به همين دليل اين دوره مجلس براي بسيج، ايثار و شهادت بايد به خوبي كار كند كه مجلس در زمينه قانوگذاري، تامين اعتبارات و نظارت بر اجراي قوانين و هماهنگي بين دستگاه ها مي تواند به بسيج ياري برساند كه منوط به خواست بسيج است.

عباس قائد رحمت ساخت برخي سالن هاي ورزشي و فرهنگي بسيج با كمك هاي شخصي بسيجيان را يادآور شده و تصريح كرد: سرمايه عظيم انساني و معنوي بسيج از هزاران اعتبار فراتر است. 

وي اقتصاد مقاومتي را اقتصادي انعطاف پذير، داراي هدف و كم هزينه عنوان نموده و خاطرنشان كرد: بسيج در ترويج اقتصاد مقاومتي نقش آفرين است چون اقتصاد مقاومتي نياز به انديشه، طرح، تفكر، ايده و برنامه دارد كه در بسيج وجود دارند و بسيج مشتمل بر همه طيف ها و تخصص ها مي باشد و هماهنگي و سازماندهي آنها مهم است تا منجر به خروجي هاي خوبي در راستاي اقصاد مقاومتي شود.

نماينده درود و ازنا در مجلس شوراي اسلامي ضمن اشاره به شرايط تحريم اقتصادي و دامن زدن برخي سوء مديريت ها به آن افزود: بسيج مي تواند الان كه روز سخت مردم است به ياري مردم بشتابد و با وجود جمعيت ميليوني خود آن پرچم هايي را كه بر زمين افتاده و ديگران نمي توانند بلند كنند را برافراشته نمايند.

قائد رحمت در پايان گفت: بسيج در عين سلامت به عنوان يك پيشرو براي ساير دستگاه ها حركت مي كند چون در راستاي فرامين رهبري فعاليت مي كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: