آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
در پيام تسليت سردار نقدي به حادثه ديدگان زلزله بوشهر تاكيد شد:
سردار نقدي رياست سازمان بسيج مستضعفين در پي حادثه تلخ زلزله در استان بوشهر با صدور پيامي ضمن تسليت اين مصيبت به امام خامنه اي عزيز و كليه مردم ولايت مدار و مومن آن ديار از كليه بسيجيان اعم از پزشكان بسيجي و گردان هاي عاشورا و الزهرا(س) كه در ساعات اوليه حادثه به آواربرداري و امداد رساني مبادرت ورزيده اند؛ تشكر نمود.
به گزارش تنویر به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج؛ سردار نقدي رياست سازمان بسيج مستضعفين در پي حادثه تلخ زلزله در استان بوشهر پيامي صادر نمود.

متن پيام بدين شرح است:

انا لله و انا اليه راجعون

خبر ارتحال جمعي از هموطنان عزيز در حادثه دلخراش زلزله استان بوشهر ملّت بزرگ ايران اسلامي را داغدار نمود كه اميدوارم اين حادثه جانسوز در ايام جانگداز فاطمّيه و به رجاء شفاعت آن بانوي عالمين، موجب تسلّي خاطر كليه بازماندگان و داغداران گردد.

اينجانب ضمن تسليت اين مصيبت به امام خامنه اي عزيز و كليه مردم ولايت مدار و مومن آن ديار؛ شفاي عاجل مجروحين و مصدومين را از خداوند متعال خواستارم. همچنين از كليه بسيجيان عزيز – اعم از پزشكان بسيجي و گردان هاي عاشورا و الزهرا(س) كه همان ساعات اولّيه در منطقه حضور يافته و به آواربرداري و امداد رساني مبادرت ورزيده اند؛ تشكر نمايم.

در ادامه نيز كليه متخصصان عزيزِ تشكيلات فراگير بسيج در آن استان بويژه پزشكان و مهندسان و ساير اقشار تخصصي؛ دستگاه هاي گوناگون را در امداد رساني و بازسازي منطقه ياري مي رسانند كه با توجه به حماسه هاي گوناگون مردم شريف بوشهر در دوران هاي مختلف نظام؛ جاي دارد مسئولين خدوم، نگاه ويژه اي به بازسازي و سرعت اجراي اين اقدام معطوف نمايند.

سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي
رئيس سازمان بسيج مستضعفين
برچسب ها: سردار نقدي ، بسيج
نام:
ایمیل:
* نظر: