آخرین اخبار
کد خبر: ۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
فرمانده سپاه عشایر فارس:
سرهنگ محمدی زاده گفت: حضور حداکثری عشایر در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خواهد بود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سیامرز محمدی زاده  فرمانده سپاه عشایر فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تنویر از برگزاری همایش هم اندیشی سران عشایر در خوزستان خبر داد و افزود: جمعی از معتمدین بسیج عشایر فارس به همایش هم اندیشی سران، معتمدین و بزرگان اقوام عشایر کشور که در خوزستان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه بمناسبت فرارسیدن دهه فجر بیش از 100 ویژه‌برنامه توسط سپاه عشایر فارس برگزار می شود، گفت: مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای این دهه، اعزام تیم پزشکی به مناطق عشایری استان فارس با همکاری بسیج جامعه پزشکی و درمان رایگان، برگزاری یادواره شهدای عشایر در شیراز و شهرستان های عشایر نشین فارس، برگزاری همایش سران و معتمدین عشایر فارس در مناطق عشایری کوهمره سرخی، کازرون، قائمیه و فسا هستند.

فرمانده سپاه عشایر فارس ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه حلقه های صالحین در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج عشایری، برگزاری جشنواره های فرهنگی-ورزشی در مناطق عشایری کازرون و ممسنی، اردوی یک روزۀ جنگل کاری در منطقه کوهمره سرخی و اعزام سه نفر از کارکنان سپاه عشایر فارس به مسابقات تیراندازی مرحله کشوری که توسط بسیج عشایری کشور در خوزستان برگزار می شود از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.

سرهنگ پاسدار محمدی زاده در پایان صحبت هایش گفت: شرکت حداکثری عشایر غیور با نماد عشایری در نماز جمعه شیراز و شهرستان ها و حضور حداکثری عشایر در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: