آخرین اخبار
کد خبر: ۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
سردار سپهر اعلام کرد
معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انتخابات امن مایه افتخار نظام است و نیروهای سپاه و بسیج برای هر شرایطی آمادگی ایجاد امنیت مقتدارنه در انتخابات آینده را دارند.

به گزارش تنویر به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در «همایش تبیین راهکارهای خلق حماسه سیاسی در سال 92» در جمع بسیجیان شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت اظهار داشت: تبیین حماسه سیاسی بر همگان تکلیف است و در این راستا باید بصیرت لازم را کسب نمائیم.

وی با اشاره به برنامه‌های استبکار جهانی در تحمیل سلطه خود بر ملل جهان افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که نظام سلطه برای دستیابی به اهداف استکباری خود، به‌دنبال پایان بخشیدن به حاکمیت دینی و ایجاد یک نظم حاکمیتی غیر دینی در جهان بود.

سردار سپهر با تأکید بر نقش ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه حضور آحاد مردم توانست محاسبات و نقشه های نظام سلطه را نقش برآب کند و طبیعی است در چنین حالتی آمریکا به دنبال تحمیل هزینه های سنگین ، فشارها و تحریم‌های اقتصادی برای ایجاد خلل در زندگی مردم ایران اسلامی باشد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه، در تشریح اقدامات خصمانه آمریکا در قبال ایران اسلامی اظهار داشت: هرآنچه که استکبار جهانی در راستای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران می توانست انجام دهد تاکنون انجام داده است و این حضور مردم در عرصه‌های مختلف بود که آنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی هنوز درصدد ایجاد خلل در اراده و عدم حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب است چرا که امروز ایران اسلامی به الگوئی تمام عیار برای تمام ملل آزاده جهان و نمودی از تجلی حاکمیت دینی تبدیل شده است.

سردار سپهر تصریح کرد: خاکریزهای مقابله با استکبار جهانی امروز در سواحل مدیترانه و مناطق استراتژیک و تحت سلطه آمریکا استقرار یافته است و همین موضوع استکبار جهانی را نگران و هراسناک ساخته است.

وی با بیان اینکه مقامات آمریکایی امروز مهم ترین دغدغه خود را جمهوری اسلامی ایران معرفی می کنند تشریح کرد: تاثیر گذاری حاکمیت دینی انقلاب اسلامی در سایر جوامع و ملل، موجب شده است تا آمریکا تمام امکانات خود را برای مقابله با تفکر شیعی، اسلام و انقلاب اسلامی بکارگیرد.

سردار سپهر ادامه داد: در حال حاضر بیشترین حملات استکبار جهانی به انقلاب اسلامی در حمله به رهبری و شریعت دینی ایران اسلامی متمرکز شده است و تنها راه پیروزی مقابل توطئه های نظام سلطه و استکبار، ایستادگی، مقاومت و پایبندی به باورها و ارزش های دینی و داشتن بصیرت و تلاش برای آگاهی بخشی عمیق است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود در تبیین عناصر مورد نیاز خلق حماسه های سیاسی خاطر نشان کرد: داشتن بصیرت لازم، عدالت خواهی و شجاعت از عناصر مورد نیاز برای خلق حماسه های سیاسی است.

وی افزود: دفع خطر، نمایش عزت و اقتدار، حمایت از حقیقت‌ها، آرمان‌ها و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی از جمله اهداف خلق حماسه سیاسی است.

سردار سپهر در تشریح اهمیت انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: امروز مردم جهان چشم به حماسه مردمی ایران اسلامی در انتخابات آینده دوخته اند و منتظر هستند تا شاهد چگونگی دفاع ملت ایران اسلامی از آرمان‌های خود و همچنین نمایش مشروعیت مردمی نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی ادامه داد: البته توطئه‌های استکبار جهانی همیشه ادامه داشته و خواهد داشت و حضور مردم بصیر به خنثی سازی این توطئه ها می انجامد.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در تشریح نتایج خلق حماسه‌های سیاسی در کشور اظهار داشت: تقویت مشروعیت مردمی، عزت بخشی در عرصه سیاست خارجی و بیمه کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از نتایج مهم خلق حماسه سیاسی است.

وی با اشاره به بی نظیر بودن مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 افزود: مشارکت بیش از 80 درصدی مردم در انتخابات سال 88 تاکید دیگری بر مشروعیت مردمی بالای انقلاب و نظام اسلامی دارد و این نمایش مشروعیت بار دیگر با حضور آگاهانه تری از مردم در عرصه انتخابات آینده ریاست جمهوری تکرار خواهد شد.

سردار سپهر با بیان اینکه دشمن بهترین فرصت برای تغییر نظام جمهوری اسلامی را انتخابات می داند به تلاش اپوزیسیون خارجی در تحریم انتخابات و ایجاد تردید در مردم برای شرکت در انتخابات اشاره و گفت: تردید سازی و تردیدآفرینی در تاثیرگذاری تحریم‌ها و القای قانونمند نبودن انتخابات در ایران اسلامی از جمله اقدامات دشمنان در تضعیف مشارکت مردم در خلق حماسه انتخابات است.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات پیش رو قطعاً تغییر نگرش و بهم ریختن محاسبات آنان در عرصه فروپاشی نظام را در پی خواهد داشت و کمیت و کیفیت این حضور تاثیر مستقیمی در روند توسعه ایران اسلامی به ویژه در میزان تولید علم دارد.

سردار سپهر با اشاره به اینکه دشمن در حال اجرای سناریوی سپاه‌هراسی نزد افکار عمومی است تصریح کرد: دشمن با حمله به نهادهای وفادار به نظام از جمله سپاه و بسیج به دنبال تاثیرگذاری منفی در بصیرت مردم است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با سازماندهی و مدیریت بیش 130 شبکه فارسی زبان بیگانه سعی در ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در تشریح الزامات خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: ارتقای بصیرت سیاسی، شناسایی جریان‌های سیاسی و فکری، توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مهم‌ترین الزامات در عرصه خلق حماسه سیاسی آینده است.

سردار سپهر ادامه داد: ایجاد فضای امید و نشاط، پرهیز از سیاه‌نمائی‌ها علیه اقدمات کاندیداها، واقع‌نگری در تبیین آرمان گرائی، شناسایی اهداف دشمنان در جلوگیری از حضور پرشور مردم، اگاهی در برابر توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف و جلوگیری از وحدت نیروهای اصیل اصولگرا از دیگر الزامات مهم در خلق حماسه سیاسی است.

وی با تاکید بر لزوم عدم تخریب نامزدهای انتخابات آینده گفت: تخریب هر نامزدی که توسط شورای نگهبان تائید شده، تخریب نظام محسوب می شود و مغایر با راهبردهای سپاه، نظام و رهبری معظم انقلاب است.

سردار سپهر افزود: سپاه همواره تخریب و تضعیف قوای سه‌گانه و همچنین روسای قوا را متضاد با اهداف نظام می‌داند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین در تشریح اهداف راهبردی این نهاد در خلق حماسه سیاسی در انتخابات آینده خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و کمک به انتخاب بهترین گزینه ریاست جمهوری توسط مردم بدون دخالت در مصداق، از مهم ترین اهداف در انتخابات خواهد بود.

سردار سپهر افزود: ما سرمایه ارزشی و معنوی برای پاسداری از انقلاب و نظام هستیم و سپاه به مانند گذشته در انتخابات بطور مصداقی از هیچ فرد و جریانی حمایت نخواهد کرد.

وی افزود: اجازه نمی دهیم سپاه هزینه اشخاص و یا احزاب در رسیدن به جایگاههای مختلف از جمله ریاست جمهوری شود و همواره مخالف یارکشی از درون مجموعه سپاه هستیم اما با روشنگری زمینه خلق حماسه ای بی نظیر در انتخابات را فراهم خواهیم کرد.

سردار سپهر در پایان با تاکید بر لزوم قانون مداری نامزدها در انتخابات آینده اظهار داشت: انتخابات امن ، مایه افتخار نظام است و نیروهای سپاه و بسیج برای هر شرایطی آمادگی ایجاد امنیت مقتدارنه را دارند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: