کد خبر: ۸۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
سعید غلامزاده سرمربی تیم کارا شیراز قبل از دیدار این تیم با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به بازیکنانم ایمان دارم اما بازیکنانم بدانند در فوتبال به بازی خوب امتیاز نمیدهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس سعید غلام زاده سرمربی جوان کارا شیراز گفت: به بازیکنانم ایمان دارم اما بازیکنانم بدانند در فوتبال به بازی خوب امتیاز نمیدهند و باید باهوش باشند ، قدر موقعیتها را بدانند و فرصت سوزی نکنند.

  وی گفت: هرچند فوتبال کارا  به گفته کارشناسان تماشگر پسند و قابل قبول است، اما از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. چون توان این بچه ها خیلی بیشتر از این هست و جایگاه تیم من اینجا نیست. زحمات زیادی کشیدیم و مزدمان را باید با صعود بگیریم. بازیکنانم باید شرایط را بهتر درک کنند و با تلاش بیشتر امتیاز بگیرند و  برای صعود بجنگند. بچه ها بدانند فقط صعود من و مردم شیراز را راضی میکند. مشکلات مالی و غیره، بهانه خوبی نیست و ما باید پاسخگوی تماشگران و مردم شیراز باشیم.


 غلامزاده گفت: متاسفانه در بازی مقابل شهرداری چوب جوانی تیم را خوردیم. اگر کمی باتجربه و خوش شانس بودیم صاحب سه امتیاز بازی میشدیم، یا حداقل یک  امتیاز از شهرداری بندرمیگرفتیم.

وی گفت: سه امتیاز از بازیکنانم طلبکارم و خودشان میدانند که حق اشتباه ندارند و برای راضی کردن من باید سه امتیاز بازی سپید رود را بگیرند.

  

وی در مورد شرایط فعلی تیم کارا شیراز گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان خود را که در سه بازی گذشته نداشتیم در این بازی در اختیار داریم. اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم و دو بازی خوب انجام دادیم که جا دارد از زحمات مدیران باشگاه علی الخصوص قربان زاده و زارعی تشکر کنم.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: