آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: یکی از الگوهای برتر برای متولیان امور دینی شهید علامه مطهری است، " احساس مسئولیت در عرصه تفکر دینی " ویژگی بارز این شهید بزرگوار بوده است.
به گزارش تنویر، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه پاسدارن و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری با حضور حجت الاسلام حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه د رسپاه فجر استان فارس، مسئولان و کارکنان عقیدتی - سیاسی سپاه ارسنجان و جمعی از اساتید بسیجی در شهرستان ارسنجان برگزار شد.

 حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه پاسدران، گفت: ماه رجب فرصتی برای بهرمندی از برکات معنوی و ایجاد آمادگی در روح و جسم برای ورود به ماه شعبان و رمضان است.

وی با بیان اینکه مجموعه های سپاه پاسداران و بسیج اقدامات موثری در راستای اقتصاد مقاومتی صورت داده اند، گفت: پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آغاز هر سال یک منشور و دستور العمل برای همه است، برخی افراد آن طور که باید به این دستورالعمل اهتمام نمی ورزند، در بخش هایی از اقتصاد کشور کاستی هایی وجود دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم امسال را سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " نامیده اند، این یعنی همه مردم و مسئولان کشور باید برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فجر با گرامیداشت سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، گفت: دو موضوع توجه به مسئله آموزش و تحکیم آموزه های اعتقادی در بسیجیان نکات مهمی هستند که باید مورد توجه مجموعه عقیدتی - سیاسیی سپاه قرار بگیرند، در این زمینه معرفی آثار این شهید بزرگوار به بسیجیان و همچنین مطالعه این آثار تاثیرات بسیار خوبی در تحکیم آموزه های اعتقادی جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش وظیفه مهم متولیان امور دینی در جامعه را سوق دادن اذهان و دل های پاک به سوی معارف ناب اسلام دانست و افزود: یکی از الگوهای برتر برای متولیان امور دینی شهید علامه مطهری است، " احساس مسئولیت در عرصه تفکر دینی " ویژگی مهم این شهید بزرگوار بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: