کد خبر: ۸۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
شعبان ماه دلدادگان عاشق اهل بیت علیهم السلام است.

شعبان ماه دلدادگان عاشق اهل بیت علیهم السلام است. ماه سید و آقای جوانان اهل بهشت ، ماه آمادگی برای مهمانی خدا ، ماهی که نیمه آن در ردیف شب قدر است ، ماهی که منجیان اسلام ناب در آن متولد شدند. ماهی که در مناجات شعبانیه میتوان به واقع با خدا صحبت کرد . ماه تولد سرور و سالار آزادگان جهان و تولد برادرش که الگوی مردانگی و وفا و پیشتاز ساجدین و عابدین امام سجاد (ع) که در صحیفه اش هر دلداده ای را به راه سیر و سلوک رهنمون است.

وچون نیمه ی شعبان آید بقیه الله (عج) آمد. فرزند زهرا مهدی عج دلدار دلها آمد. از شوق وصال امام زمان دستی برم به سوی آسمان و گویم ادرکنی ادرکنی ادرکنی و الغوث الامان من جور الزمان …

امشب حسابی دلم گرفته از وضع اطراف حلب و محاصره بچه ها …

خدایا خودت کمک کن…

رزمنده ی مظلوم دور از وطن در محاصره ی گرگ ها…

مردم بی دفاع و مجرم بخاطر دفاع از ناموس …

و فردا چه جنایت ها …

یا حسین یا عباس به فریاد سربازان حرم خواهرتون نمیرسید؟!؟!؟!

veladat Hazrat Zeinab 91-2

روز تولد تو را که سید جوانان اهل بهشتی روز پاسدار نامیده اند تا برای همیشه پاسداران بدانند چه رسالتی بر دوش دارند. روز پاسدار روز پاسداشت جانفشانی تو و یاران با وفایت در آن نیم روز تاریخ ساز است. نکوداشت تو که مرگ را عزیز تر از حیات زیر بار ظلم خواندی و آزادگان را تا ابد سر مشق و الگو دادی.

روز پاسدار پس از سالها دوری از جنگ امسال چه زیبا تقارنی با از دم تیغ گذشتن پاسداران حریم خواهرت پیدا کرده ست.

13950219142344186_PhotoL

مگر نه اینکه کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا را پاسداران با پوست و گوشت و خونشان مشق کرده اند. این روز ها در عراق و سوریه چه می گذرد واقعه خان طومان و شهادت جمعی از پاسداران مصداق جاری بودن تداوم راه سرخ حسینی و جانفشانی و مردانگی ابوالفضلی است.

و چه جنایتی از این بالاتر که دست سپاه را می بندند و منجر به حوادثی اینچنین می شویم . ما انقلاب کردیم تا پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله را بر فراز قلل رفیع جهان برافرازیم. اما عده ای نادان که شعار نه غزه نه لبنان سردادند نمیدانند که جوانان غیور ایرانی اگر در خط مقدم عراق و سوریه حاضر نمیشدند معلوم نبود فرقه های ضاله چون داعش در این کشور چگونه جولان می دادند. واما شعبان تولدی دیگر از کاروان عشق و ایثار و شهادت که او را قمر منیر بنی هاشم نامیدند . او که الگوی مردانگی و ایثار و از خودگذشتگی که در رسایش سروده اند:

وقت تولد قدمی پشت سر          گاه شهادت قدمی پیشتر

و امروز که غیرت عباسی رزمندگان ایرانی در قالب کلنا عباسک یا زینب چند سالی است که دست کفار و منافقین را از حریم آل الله بریده است و انشاالله با پیروزی به وطن باز می گردند و تولدی دیگر که اسوه ی امامت و رشادت و شجاعت و عبادت امام العابدین و سید الساجدین است که صحیفه اش سر مشق همه ی سالکان طریقت الی الله گردیده است . خدایا کسی را جز تو نداریم و در این ماه پر فیض و برکت تو را قسم می دهیم آنگونه که در انقلاب و جنگ ما را یاری فرمودی و ما به تاسی از مکتب اهلبیت و علی اکبرها و قاسم ها ، حسین وار جنگیدیم و حسین ها دادیم .

حسین

و از حریم امامت و ولایت تحت زعامت حضرت روح الله ذوب در کلام او عباس ها دادیم

Untitled-2

آقا و سرور و امام زمان ما را برسان . خدایا اسلام عزیز از همه سو مورد هجوم است و اساس دین را هدف قرار داده اند. خدایا نمیدانیم از کدام مشکل بگوییم و بخواهیم . اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبت ولینا و… الهی عظم البلاء و برح الخفاء… و اللهم نرقب دولت الکریمه … و عجل لولیک الفرج … آمین یا رب العالمین.

عبد عاصی 19/2/1395

اول شعبان المعظم 1437



با همین سوز که دارم بنویسید حسین

هر که پرسید زیارم بنویسید حسین

ثبت احوال من از ناحیه ارباب است

همه ایل و تبارم بنویسید حسین

هر که پرسید چه داری دگر از دار جهان

همه دار و ندارم بنویسید حسین

هیچ چیزی ننویسید بروی کفنم

با گل تربت یارم بنویسید حسین

من دلم را زشکیبایی زینب دارم

همه صبر و قرارم بنویسید حسین

تا نپرسند ز من هیچ سوال آن دو ملک

به روی سینه زارم بنویسید حسین

BeynolHaramain

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: