کد خبر: ۸۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
تابع دستورات رهبر باشيم و هرچه بگويد در عمل نشان دهيم

بسم رب الشهداء والصديقين

«من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا»احزاب (23)

شهادت سعادت است و شهيد سعيد است. امام خمينى

در جنگ ميزان ايمان و عمل انسانها سنجيده مى‌شود. آنانى كه پيرو راه اولياء و انبياء الهى هستند خط سرخ تشييع حسينى را ادامه مى‌دهند. اكنون جهت آبيارى نهال اسلام و احياى دين رسول‌الله و پيوستن به سرور شهيدان، حسين(ع) روانه جبهه‌هاى نبرد شده‌ام تا انيكه توانسته باشم اداى حقى به مذهبم نموده باشم.

اما اى انسانها مرگ حياتى است دوباره. زندگى جاويدى است كه نابودى و فنا در آن نخواهد بود. حياتى كه روز واپسينش روز نور الهى خواهد بود و هركسى با دوستدارش محشور خواهد شد. صف عظيم شهدا به رهبرى سومين ستاره درخشان امامت امام حسين(ع) موج مى‌زند و هر كس به وسیله اعمالش نمايان خواهد شد.

اى مردم پروردگار بزرگ بر ما منت نهاده و رهبرى بزرگ و پاكدامن را به ايرانيان داده بايد تابع دستورات او باشيم و هرچه بگويد در عمل نشان دهيم و ارزش اين نعمت بزرگ الهى را بدانيم.

اگر پروردگار بزرگ مرا مورد قبول حق قرار داد و شهيد شدم -زهى سعادت- به پدر و مادر و خواهران و برادرانم توصيه مى‌كنم كه ناراحت نشوند چونكه من امانتى بودم كه خداوند مرا به پدر و مادرم داده بود و اكنون هم به صاحب اصلى پروردگار منان برمى‌گردم. از برادرانم مى‌خواهم كه راه مرا ادامه دهند و دست از امام برندارند. از آشنايان و دوستان مى‌خواهم كه هميشه امام را دعا كنند و اگر حقى به گردن من دارند مرا ببخشند و از انقلاب و مملكت اسلامى پاسدارى نمايند.

والسلام على عباده‌الصالحين- محمد كاظم ابراهيمى اردكانى

شهيد محمد کاظم ابراهيمي اردکاني  در سال 1342 در شهرستان سپيدان ديده به جهان گشود . سرانجام در منطقه عملياتي عين خوش در تاريخ 19آبان ماه سال 1361 به فيض رفيع شهادت نائل آمد.

برای اطلاعات بیشتر به زندگی نامه شهید مراجعه کنید.

/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: