آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
مسئول شورای قشر سپاه عشایر فارس:
حجت الاسلام عباسی گفت: " تشکیل جامعه اسلامی " یکی از اهداف مهم و اساسی انقلاب اسلامی است که باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم.
به گزارش تنویر، مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج عشایر با حضور با حضور فرمانده سپاه عشایر فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر استان، اعضای شورای قشر سپاه عشایر و جمعی از شهروندان و مسئولان شهرستان فیروز آباد برگزار شد.

حجت الاسلام عباسی مسئول شورای قشر سپاه عشایر فارس در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه امروز تشکل حزب الله است که می تواند در تشکیل و تحقق جامعه اسلامی نقش موثر و اصلی را ایفا نماید، گفت: " تشکیل جامعه اسلامی " یکی از اهداف مهم و اساسی انقلاب اسلامی است که باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی با مختصات قرآنی و حکومت الهی یک پدیده ی نو در جهان معاصر است که با سیاست ها، تفکرات اقتصادی و فرهنگ حاکم بر حکومت های امروزی متفاوت است، در چنین جهانی محقق شدن جامعه اسلامی کار سختی است و هر کسی نمی تواند این جامعه را در دنیای امروزی تشکیل دهد.

امام جمعه قائمیه افزود: در زمانه ای که بخش اعظم جامعه بشری ناباورانه پذیرفته است که دین نمی تواند مدیریت کند، انقلاب اسلامی شکل گرفته و حکومتی بر مبنای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) تشکیل شده است، هر کسی نمی تواند چنین جامعه ای را محقق سازد مگر تشکل حزب الله، زیرا تشکلی است که عناصرش بسیج ده ها میلیونی و بسیجیان شهادت طلب، مومن، فداکار، جان برکف و ایثارگر هستند.

حجت الاسلام عباسی با تاکید بر اینکه گفتمان حزب الله گفتمان مقاومت است، گفت: بسیجی با تمام هستی اش در راه آرمانش حرکت می کند کند و برای دستیابی به هدف الهی که همان تحقق جامعه اسلامی است هزینه می هد، در حقیقت این تشکل حزب الله است که می تواند جامعه اسلامی را در جهان معاصر محقق کند.

مسئول شورای قشر سپاه عشایر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه تلاش و حرکت حزب الله باعث شده دشمنان گیج شوند و رعب و وحشت تمام وجودشان را فرا بگیرد، گفت: حزب الله بدنبال تحقق جامعه توحیدی است، جامعه ای توسعه یافته و پیشرفته، توسعه ای که همراه با عدالت باشد و پیشرفتی که درون زا باشد، با تکیه بر منطق و آرمان های بسیج این کار شدنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: