پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۵۳:۴۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
انجمن ملی سلاح آمریکا ویدئویی با مضمون تهدید ایران منتشر کرد و گفت که ایرانی‌ها هنوز با مردمان آمریکا که با دست‌های خون‌آلود از کشورشان دفاع می‌کنند، روبرو نشده‌اید.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازفارس، «انجمن ملی سلاح» آمریکا، سازمانی که برای ترویج مالکیت سلاح‌های گرم در این کشور فعالیت‌ می‌کند با انتشار ویدئویی در بامداد چهارشنبه ایران را تهدید کرد.

در این پیام ویدئویی آمده است:

«گوش بدهید. شاید شما با رئیس‌جمهور جوان و کم‌تجربه و صلح‌طلب ما و دوستان سست‌عنصرش از 'لیگ دانشگاه‌های آیوی' روبه‌رو شده باشید. اما با آمریکا رو به رو نشده‌اید.

شما هنوز با قلب (آمریکا) که در آن مردمانی اگر لازم باشد با دست‌های خون‌آلود، پینه‌بسته و عریان از کشورشان دفاع می‌کنند، روبرو نشده‌اید. کارگران فولاد، معدن‌کاران سنگ‌های سخت یا مردمان باتلاق‌زارهای منطقه 'کیجن' که می‌توانند با تمساح‌های عظیم‌الجثه در آب گلاویز شوند را ندیده‌اید.

مقابل کشاورزان، کابوی‌ها، چوب‌تراش‌ها و راننده‌های کامیون قرار نگرفته‌اید. مردان کوهسارهایی که در خارج از این سرزمین زندگی می‌کنند یا پلیس‌های شجاعی که در مناطق جنگی شهری برای خیر و نیکی مبارزه می‌کنند را نمی‌شناسید. 

نه، شما هرگز آمریکا را ندیده‌اید و باید دعا هم کنید که هرگز نبینید. من انجمن ملی سلاح هستم و امن‌ترین جایگاه آزادی.»

گوینده این ویدئو، «چارلی دانیلز»، یک موزیکدان آمریکایی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: