آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
فرمانده سپاه سروستان:
سرگرد پاسدار احمدی گفت:باید برای معرفی سیره امام خمینی (ره) به جامعه تلاش کنیم تا عمق شناخت از امام خمینی (ره) بخصوص در بین نسل جوان و آینده ساز کشور افزایش یابد.
به گزارش تنویر، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده سپاه سروستان با گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) از یک سو روحیه خود باوری و اعتماد به نفس را در ملت ایران زنده نمود و از سوی دیگر الگویی ماندگار برای انقلاب اسلامی و سایر ملت های جهان است.

سرگرد پاسدار احمدی ادامه داد: امام خمینی (ره) تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بعنوان خلف صالح امام خمینی (ره) و عمود خیمه انقلاب اسلامی راه ایشان را در پیش گرفته اند، حضور در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان های امام (ره)، انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی با بیان اینکه  امام خمینی (ره) مصداق بارز انسان کامل در قرن حاضر است، گفت: باید برای معرفی سیره امام خمینی (ره) به جامعه تلاش کنیم تا عمق شناخت از امام خمینی (ره) بخصوص در بین نسل جوان و آینده ساز کشور افزایش یابد.

فرمانده سپاه سروستان با بیان اینکه مردم ولایتمدار و بصیر این شهرستان در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) حضور پرشور و گسترده ای خواهند داشت، گفت:  حضور پرشور مردم شهید پرور سوستان در این مراسم نشان دهندۀ عشق و ارادت ایشان به اما (ره) و تاکید بر پشتیبانی کامل از اصل ولایت مطلقه فقیه می باشد.

سرگرد پاسدار احمدی در پایان صحبت هایش گفت: کاروان 250 نفری عاشقان روح الله در قالب 6 دستگاه اتوبوس و با حضور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) حضور خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: