جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۰:۴۳
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
جانشین فرماندهی سپاه قیروکارزین طی مصاحبه ای خبر داد:
در اولین جلسه که روز گذشته برگزار گردید هیئت رئیسه قرارگاه انتخاب شدند و وظایف هر بخش نیز تشریح شد.

به گزارش تنویر سپاه قیروکارزین وبه نقل ازپرگون مرتضی طالبی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین در مصاحبه ای گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا کنون درگیر جنگ های مختلفی از جمله نظامی، فرهنگی و... بوده است و ادر حال حاضر نیز جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه این نظام و مردم کلید خورده است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری و نظر تمامی صاحب نظران عرصه اقتصادی تنها راه و تنها نسخه برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، تحقق اقتصاد مقاومتی است که این الگوی علمی و بومی یک نسخه از نظام اقتصادی اسلام می باشد.

سخنگو و دبیر قرارگاه گفت: اولین جلسه این قرارگاه در روز گذشته با حضور معاون محترم فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان در سالن فرمانداری قیروکارزین تشکیل جلسه داد که انتخاب هیئت رئیسه در دستور کار قرار داشت. 

جانشین فرماندهی سپاه قیروکارزین خاطرنشان کرد: در شهرستان قیروکارزین برای تحقق این الگو، قرارگاه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی تشکیل شد که رئیس این قرارگاه فرماندار محترم  و همچنین دبیر و سخنگوی قرارگاه نیز به سپاه ناحیه مقاومت قیروکارزین سپرده شد.

طالبی افزود: این قرارگاه از 2 کمیته «اجرایی» و «فنی» تشکیل شده است که با نظر مسئولین، جناب آقای ناصر انصاری رئیس جهاد کشاورزی قیروکارزین به عنوان رئیس کمیته اجرایی و جناب آقای منصور همتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز بعنوان رئیس کمیته فنی قرارگاه منصوب شدند.

وی تآکید کرد: کمیته اجرایی در حوزه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال فعالیت خواهد نمود و همچنین کمیته فنی نیز در حوزه چشم انداز، مطالعات، برنامه ریزی، آموزش و فرهنگ سازی مشغول به فعالیت خواهند شد.

مرتضی طالبی در پایان گفت: امیدواریم با حضور 31 اداره در این قرارگاه حرکت های خوب و مثبتی را عملیاتی کنیم تا شهرستان قیروکارزین در زمینه اقتصاد مقاومتی پیش قراول باشد و مردم نیز ما را در این امر یاری نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: