جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۷:۱۳
کد خبر: ۸۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
امام جمعه شهر لپویی درجمع سرگروه های صالحین سپاه زرقان:
امام جمعه شهر لپویی درجمع سرگروه های صالحین سپاه زرقان:اعتقاد به پیشرفت و پرهیز از انحرافات و همچنین پایبندی به استقلال همه جانبه کشور جزو مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایران است.
به گزارش تنویر زرقان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمود دهقان چهارشنبه در نخستین جلسه سرمربیان حلقه های صالحین بخش زرقان افزود:تکیه بر اسلام ناب ، حساسیت در برابر دشمنان و تقوای دینی و سیاسی از دیگر مبانی انقلاب اسلامی و شاخص های انقلابی گری به شمار می رود.
وی اظهار داشت:متاسفانه در زمان حاضر بعضی از این شاخصه ها از جمله پرهیز از انحرافات و حساسیت به دشمنان را برخی مسئولان مورد توجه کافی قرار نمی دهند.
امام جمعه لپویی بیان کرد:هم اکنون دشمنان این انقلاب که متوجه شده اند از طریق درگیری های مستقیم نظامی به اهداف شوم خود نمی رسند جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در دستور کار خویش قرار داده اند.
دهقان گفت: ماه مبارک رمضان زمان مناسبی برای بسیج و حلقه های صالحین با هدف بیان مسائل فرهنگی و دینی برای عموم مردم به خصوص نوجوانان و جوانان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بخش زرقان نیز گفت: باید از تجربیات گذشته نظام تربیتی بسیج برای تربیت نسل جوان استفاده کرده و روز به روز بر قوام آن بیفزاییم .
سرگرد مجید علی پور افزود:مهم ترین ماموریت بسیج برای هدایت و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در فعالیت های شجره صالحین نهفته است.
وی اظهار داشت:بسیج باید درکنار افزایش کمی فعالیت های خود بالا بردن سطح کیفی این فعالیت ها را نیز مد نظر قرار داده و از ظرفیت پایگاه های مقاومت و کانون های فرهنگی مساجد در ایام فراغت تابستان برای آموزش به دانش آموزان و دانشجویان استفاده کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: