آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
فرمانده سپاه مُهر:
سرهنگ پاسدار قادری گفت: 130 شبکه ی ماهواره ای فارسی زبان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.
به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه مهر در جمع اعضای بسیج زنان این شهرستان گفت: " تبدیل دارایی های مادی به معنوی " درس بزرگی است که از سیرۀ زندگی حضرت خدیجه (سلام الله علیها) می توان گرفت، ایشان تمام دارایی خود را در راه پیشرفت، عزت و عظمت اسلام صرف نمود.

وی با بیان اینکه حجاب و چادر در حقیقت یک پرچم برای بانوان مومن است، گفت: یکی از برنامه های اصلی دشمنان انقلاب اسلامی، عفت زدایی از جامعه ایران است و در این راستا عمده فعالیت های خود را بر بستر فضای مجازی متمرکز نموده اند.

سرهنگ پاسدار قادری با بیان اینکه بانوان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم فرهنگی قرار دارند، گفت: 130 شبکه ی ماهواره ای فارسی زبان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن حیا و عفت عمومی در جامعه بخصوص در میان قشر بانوان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه اشاعه بد حجابی در جامعه، تضعیف اعتقادات دینی و بنیان خانواده را در پی دارد، گفت: متاسفانه برای مقابله با بلایای طبیعی ستاد بحران در شهرستان ها تشکیل می شود اما برای آسیب ها و معضلات اجتماعی ستاد بحرانی تشکیل نمی شود.

فرمانده سپاه مهر با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب، گفت: این هفته بهترین فرصت برای شناساندن توانایی های  بسیج جامعه زنان در عرصه عفاف و حجابف ترویج و ارائه الگوی موفق و کارآمد به جامعه در زمینه سبک زندگی اسلامی است.

وی تبیین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگره شهدای زن، ارتقاء جایگاه و شان زنان در جامعه و گرامیداشت روز جامعه زنان را محور های اصلی برنامه های سپاه مُهر در هفته عفاف و حجاب عنوان نمود.

فرمانده سپاه مهر در پایان صحبت هایش با بیان اینکه تجمع بزرگ زنان شهرستان مُهر با عنوان مدافعان حریم خانواده در هفته عفاف و حجاب برگزار می شود، گفت: برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع حجاب، معرفی شهدای شاخص در عرصه عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه ها ی پاسخ به سوالات شرعی و مشاوره مذهبی پیرامون حجاب و عفاف، ارائه محصولات فرهنگی و پویش مطالبه گرانۀ کودکان و نوجوانان با شعار " جامعه اخلاقی آینده بهتر "  برنامه های اصلی هفته عفاف و حجاب در مُهر خواهند بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: