کد خبر: ۸۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: اخبار منتشره در شبکه های اجتماعی مجازی ، مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش کذب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه خرم بید به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ،وحید رضا نظام الملکی  ضمن رد برگزاری  آزمون استخدامی  در آموزش و پرورش گفت: هر گونه پذیرش نیرو در آموزش و پرورش ، منوط به شرکت در آزمون استخدامی می باشد.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در شبکه های اجتماعی مجازی مبنی بر ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و معرفی شماره حساب و لینک ثبت نام  گفت:ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ،از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، و با  اطلاع رسانی از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور انجام خواهد شد.

 نظام الملکی گفت: در خصوص استخدام در آموزش و پرورش هیچ گونه دستورالعمل و آیین نامه ای ابلاغ نشده است  و با توجه به اهمیت موضوع و امکان سوء استفاده برخی افراد سودجو، مردم به اطلاعیه های منتشر شده در شبکه های اجتماعی و سایت های غیر مرتبط  توجه نکرده و از واریز هر گونه وجه ، و درج اطلاعات خود در اینگونه سایت ها خود داری کنند.

وی گفت: هم استانی های عزیز میتوانند اخبار مربوط به استخدام را صرفا از پایگاه اطلاع  رسانی اداره کل اموزش و پرورش فارس به آدرس http://fars.medu.ir  و یا  وزارت آموزش و پرورش به آدرس http://medu.ir پیگیری و مشاهده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: