آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
معاون سیاسی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار وامق گفت: هادی سیاسی باید در تشخیص معیارها و حق و باطل سرآمد باشد، تحلیل های هادیان سیاسی باید با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان شوند.
به گزارش تنویر، همایش هادیان و مدیران سیاسی سپاه فجر فارس با حضور دکتر سعد الله زارعی کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار مجید وامق معاون سیاسی سپاه فجر با اشاره به اینکه این همایش با حضور 300 نفر از هادیان سیاسی بسیج از سراسر فارس برگزار شده است، گفت: هدف اصلی برگزاری این همایش تعمیق و استحکام بخشی دانش و بصیرت سیاسی و اعتقادی هادیان و مدیران سیاسی سپاه پاسداران و بسیج استان بوده است، همچنین در این همایش از هادیان سیاسی برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در راستای رویارویی و مَهار قدرت جمهوری اسلامی ایران به چهار جنگ همزمان وارد شده است، گفت: جنگ نیابتی، جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی و جنگ نرم فرهنگی - رسانه ای چهار عرصه ای هستند که نظام سلطه برای مقابله با انقلاب اسلامی در آن ها سرمایه گذاری نموده است.

سرهنگ پاسدار وامق با اشاره به حمایت آشکار استکبار جهانی از تروریست ها در منطقه غرب آسیا گفت: جنگ نیابتی، همان جنگی است که امروز از طریق تروریست های صهیونیستی - تکفیری با هدف ضربه زدن به عمق استراتژیک ایران اسلامی و مقابله با انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به سایر ملت های جهان دنبال می شود.

وی با تاکید بر اهمیت آگاه سازی اقشار مختلف جامعه نسبت به توطئه های دشمنان ملت ایران، گفت: جنگ نرم فرهنگی - رسانه ای، مجموعه فعالیت هایی است که با هدف تغییر نگرش و باورهای مردم و ایجاد تغییر محاسباتی در اذهان نخبگان و مسئولان کشور صورت می پذیرند.

 معاون سیاسی سپاه فجر با بیان اینکه تحریم اقتصادی یکی از ابزارهای جنگ اقتصادی است، گفت: جنگ اقتصادی استفاده از تحریم ها، کارشکنی در اقتصاد و بدعَهدی در مذاکرات هسته ای با هدف تضعیف اقتصاد ملی، ضربه زدن به معیشت مردم و جلوگیری از پیشرفت ایران بخصوص در عرصه علم و فناوری است.

وی با تاکید بر هوشیاری مسئولان کشور نسبت به مسئله نفوذ، گفت: هدف اصلی جنگ سیاسی تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از راهبرد نفوذ است، این جنگ از سوی استکبار جهانی و با هدف افزایش اثربخشی سه جنگ نیابتی، اقتصادی و جنگ نرم فرهنگی - رسانه ای دنبال می شود.

سرهنگ پاسدار وامق با بیان اینکه رعایت تقوا در تحلیل های سیاسی یک مسئله اساسی است، گفت: هادی سیاسی باید در تشخیص معیارها و حق و باطل سرآمد باشد، تحلیل های هادیان سیاسی باید با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان شوند.

وی خاطرنشان نمود: رسالت مهم هادیان سیاسی در یک جامعه ولایی، هدایت افکار و اذهان اقشار مختلف به سمتی است که امام جامعه به آن اشاره می کند.

معاون سیاسی سپاه فجر در پایان صحبت هایش با اشاره به حضور تعدادی از هادیان سیاسی سایر نیروهای مسلح نظیر ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در این همایش گفت: این اولین همایش سیاسی مشترک نیروهای مسلح در راستای ایجاد وحدت رویه و انسجام تحلیل های سیاسی در استان فارس می باشد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: