آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
مسئول پروژه دارالشفای امام هادی (علیه السلام):
مسموعی گفت: این درمانگاه با صرف سی و چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال و با زیربنایی به مساحت هزار و ششصد متر مربع بصورت چهار طبقه احداث شده است
به گزارش تنویر، موسسه تامین درمان بسیجیان کشور در سال 1372 تاسیس و فعالیت رسمی خود را از سال 1375 با هدف ارتقا سطح سلامت و ارائه خدمات درمانی مستقیم و غیر مستقیم به بسیجیان و خانواده آنان آغاز نموده است.

پروزه ساخت درمانگاه شبانه روزی بسیجیان شمال استان فارس که با همکاری موسسه تامین درمان بسیجیان کشور، خَیرین، مسئولان شهرستان اقلید و سپاه فجر فارس از سال 1392 آغاز شده بود به پایان رسید.

محمد حسین مسموعی مسئول پروژه دارالشفای امام هادی (علیه السلام) با بیان اینکه سی و چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال برای ساخت این درمانگاه هزینه شده است، گفت: این درمانگاه با  زیربنایی به مساحت هزار و ششصد متر مربع بصورت چهار طبقه احداث شده است، پروانه بهره برداری نیز از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ شده و بزودی پس از تکمیل کادر پزشکی، درمانگاه بسیجیان شمال فارس افتتاح خواهد شد.

مسئول پروژه دارالشفای امام هادی (علیه السلام) با بیان اینکه این مرکز درمانی یکی از مجهزترین مراکز شمال استان فارس است، گفت: درمانگاه بسیجیان دارای دستگاه اکو و تست ضربان قلب، چهار یونیت دندانپزشکی، تجهیزات کامل فیزیوتراپی، بخش اورژانس، بخش اداری و بخش تخصصی است، در آینده نزدیک نیز تجهیزات آزمایشگاهی، رادیولوژی و سونوگرافی برای این مرکز خریداری خواهند شد.

وی افزود: زیرزمین این مجتمع برای استقرار آزمایشگاه و رادیولوژی، طبقه همکف برای استقرار داروخانه شبانه روزی، مطب پزشکان عمومی، اورژانس، اتاق احیا، حسابداری و مدیریت، طبقه نخست برای استقرار دندانپزشکی و شش مطب تخصصی و طبقات دوم و  سوم  نیز برای نمازخانه و اسکان پزشکان متخصص در نظر گرفته شده اند.

مسموعی در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه درمانگاه بسیجیان طبق تعرفه دولتی به تمام مردم خدمات ارائه می دهد، گفت: ارائه خدمات رایگان به نیروهای مسلح و تخفیف پنجاه درصدی برای خانواده ایشان و همچنین تخففیف چهل درصدی خدمات برای بسیجیان از برنامه های مهم دارالشفای امام هادی (علیه السلام) خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: