آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی گفت: بانوی ایرانی بعنوان سنگربان خانواده، نقش مادری و همسری خود را به بهترین نحو ایفا می نماید و همزمان در عرصه های اجتماعی و سیاسی هم فعال است.
به گزارش تنویر، دوره آموزش تخصصی سازمان بسیج جامعه زنان استان فارس با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار گزنی در مراسم افتتاحیه دورۀ آموزش تخصصی مطالعات زن و خانواده، گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) الگوی برتر برای بانوان مومن در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (سلام الله علیها)  نمونه برتر دفاع از ولایت در عرصه سیاسی هم هستند، گفت: ایشان نقش مادری و همسری خود را هم به بهترین نحو ایفا نمودند، در عرصه اجتماعی هم با تمام توان در برابر دشمنان و ظالمان ایستادگی نموده و در راه ولایت به شهادت رسیدند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه بانوان ایرانی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش موثر و درخشانی در عرصه دفاع از نظام اسلامی داشته اند، گفت: بانوی ایرانی بعنوان سنگربان خانواده، نقش مادری و همسری خود را به بهترین نحو ایفا می نماید و همزمان در عرصه های اجتماعی و سیاسی هم فعال است.

وی خاطرنشان نمود: یکی از وظایف مهم بانوان، تربیت فرزندان صالح بعنوان آینده سازان کشور و نظام اسلامی است.

سردار گزنی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع " عزتِ نفسِ زنان " در جامعه، گفت: زنان در حفظ و ارتقای سلامت اجتماع نقش اساسی را بر عهده دارند و با حفظ کرامت، عفاف و حجاب می توانند به تقویت و گسترش ارزش های اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کمک کنند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در پایان صحبت هایش بیان اینکه نقش بانوان مومن و انقلابی در مقابله با توطئه های استکبار جهانی غیرقابل چشم پوشی است، گفت: تقویت حضور و نقش آفرینی بانوان مومن و بسیجی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مورد توجه سازمان بسیج جامعه زنان قرار بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: