آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
رییس سازمان بسیج اصناف استان فارس خبر داد:
سرهنگ پاسدار بنائی گفت: کسبۀ امین و بازاریان متعهد نقش مهمی در حمایت از تولید، توزیع و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بر عهده دارند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار عباس بنائی خیرآبادی با بیان اینکه بیست و نهم مرداد تا ششم تیرماهِ هر سال بعنوان هفته بسیج اصناف و بازاریان نامگذاری شده است، گفت: همایش بزرگ بسیج اصناف و بازاریان فارس چهارم تیرماه با حضور مسئولان ارشد استان و اعضای برتر بسیج اصناف فارس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان متعهد و انقلابی نقش اصلی را در تحقق اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند، گفت: قشر اصناف و بازاریان متعهد و انقلابی نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمودند همچنین در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در خطوط مُقدم جبهه دفاع از ایران اسلامی نقش حمایتی از رزمندگان اسلام را نیز بر عهده داشتند، این قشر تاثیرگذار پس از دوران دفاع مقدس تا امروز نیز در مقابله با تحریم های اقتصادی نقش موثری داشته اند.

سرهنگ پاسدار بنائی با بیان اینکه حلقه های صالحین بسیج اصناف در اولین روز هفته بسیج اصناف در نمازجمعه شیراز حضور یافتند، گفت: برگزاری دوره آموزشی فقه بازار، برگزاری اردوی جهادی با حضور بازاریان شیراز، دیدار با خانواده های شهدای اصناف و حضور روحانیون در مجتمع های تجاری با هدف ارائه مشاوره به کسبه و بازاریان برنامه های شاخص سازمان بسیج اصناف استان فارس در هفته بسیج اصناف خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان بدنه اصلی نظام اقتصادی کشور را تشکیل می دهند، گفت: کسبۀ امین و بازاریان متعهد نقش مهمی در حمایت از تولید، توزیع و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بخصوص در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده بر عهده دارند، از همین رو کسبه امین و بازاریان متعهد استان فارس در همایش بزرگ روز بسیج اصناف مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رییس سازمان بسیج اصناف استان فارس در پایان صحبت هایش با تاکید بر رسالت مهم اصناف در راستای حمایت و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، گفت: نمایشگاه های عرضه نوشت افزار و پوشاک ایرانی - اسلامی همزمان با هفته بسیج اصناف در استان فارس برپا می شوند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: