یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
به همت حوزه شهید سرافراز ؛
مظفری فرمانده حوزه شهید سرافراز هدف از برگزاری این دوره را بالا بردن قدرت نظامی و آمادگی رزمی بسیجیان عنوان کردند و اظهار داشت :در این دوره بسیجیان علاوه بر فراگیری آموزش های نظامی می توانند با عکس العملهای مناسب نظامی در زمانهای مختلف بحران و غیر بحران آشنا شوند.

به گزارش تنویر؛به منظور ارتقاء سطح توان رزمی و کسب آمادگی بسیجیان حوزه شهید سرافراز، برنامه میدان تیر با فراخوان و حضور بیش از 200 نفر از اعضای این حوزه در محل میدان تیر ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز برگزار شد.

هادی مظفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز گفت : در این برنامه ابتدا یک کلاس آموزشی تئوری شامل مباحث رزمی و تاکتیکی و اصول تیراندازی ویژه بسیجیان برگزار و چگونگی کار و تیراندازی با سلاح کلاش و تیربار تشریح و آموزش داده شد و در ادامه نیز کلاس عملی با حضور بسیجیان در محل میدان تیر برگزار شد و بسیجیان توان و تخصص رزمی خود را به صورت عملی و میدانی مورد تست و ارزیابی قرار دادند.

ایشان هدف از برگزاری این دوره را بالا بردن قدرت نظامی و آمادگی رزمی بسیجیان عنوان کردند و اظهار داشت :در این دوره بسیجیان علاوه بر فراگیری آموزش های نظامی می توانند با عکس العملهای مناسب نظامی در زمانهای مختلف بحران و غیر بحران آشنا شوند.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: اجرای اینگونه برنامه ها، همچون گذشته از جذابیت های فراوانی برای بسیجیان برخوردار و باعث ارتقاء سطح آمادگی دفاعی و رزمی با اسلحه خواهد شد.


IMG_0888 IMG_0893 IMG_0895 IMG_0919 IMG_0930 IMG_0931

 



نام:
ایمیل:
* نظر: