یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه نی ریز؛
ازابتدای امسال توسط قرارگاه امر به معروف ونهی از منکر ناحیه نی ریز به روش داوطلبانه موفق به جمع آوری بیش از 125دستگاه گیرنده ماهواره در سطح پایگاههای مقاومت گردیدیم و در قبال آن بیش از 125 دستگاه گیرنده دیجیتال نیز بصورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه نی ریز در گفتگو با تنویر گفت :طی شش ماهه امسال شناخت ،اسیب ها وتهدیدات ماهواره در سطح پایگاههای مقاومت از جمله برنامه های اولویت دار بسیج در دستور کار قرارگرفته است.

سروان مهدیان فر گفت : نسل جوان بویژه کودکان نیاز به اشنایی ودرک اسیب های ماهواره دارند. پرداختن به کلی گویی مخاطب را اقناع نمی کند چرا که  چنین حرکت های فرهنگی اثر بخش واقع نمی شود لذا در بیان اسیب های شبکه های ماهواره به مخاطب به بیان مصادیق تهدیدات پرداخته شود.

دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه نی ریز تصریح کرد:در بحث جمع اوری ماهواره نیازمند فرهنگ سازی در این زمینه داریم که با برگزاری جلسات در سطح پایگاههای بسیج توانستیم به توفیقاتی در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: در همین راستا ازابتدای امسال  توسط قرارگاه امر به معروف ونهی از منکر ناحیه نی ریز به روش داوطلبانه موفق به جمع آوری  بیش از 125دستگاه گیرنده ماهواره در سطح پایگاههای مقاومت گردیدیم و در قبال آن بیش از 125 دستگاه گیرنده دیجیتال نیز بصورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

ایشان یادآور شدند:هزینه خرید دستگاه های دیجیتال با کمک خیرین تامین گردیده که جا دارد از کلیه افرادی که در این طرح فرهنگی قرارگاه امربه معروف ونهی از منکر سپاه نی ریز را همراهی نموده اند تشکر و قدر دانی نماییم.

لازم به ذکر است طرح تعوض ماهواره با گیرنده دیجیتال بصورت رایگان همچنان ادامه خواهد داشت لذا؛همشهریان عزیز که تمایل به تحویل داوطلبانه ماهواره دارند می توانند آن را به پایگاه های سطح شهر و روستا تحویل و بصورت رایگان گیرنده دیجیتال دریافت نمایند.


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1184.jpg


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1180.jpg


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1188.jpg


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1185.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: