یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
به همت بسیج سازندگی؛
مظفری :سالهای قبل خدمات و کمکهای قابل توجهی از سوی بسیج سازندگی در رفع مشکلات روستاهای محروم شهرستان انجام گرفته و روستاهای زیادی از این کمکها بهره مند شده اند و انشاالله در جهت کمک به رفع مشکلات موجود درمناطق محروم ادامه خواهد یافت.

به گزارش تنویر؛ جهادگران بسیجی شهرستان نی ریز در قالب اردوی هفت روزه  و با هدف سازندگی و محرومیت‏‌زدائی از مناطق محروم در ساخت مسجد روستای چاه دیمه از توابع بخش مرکزی شهرستان نی ریز حضور یافتند.

فرمانده حوزه شهید سرافراز ضمن تاکید بر خدمات و تلاش خالصانه بسیج سازندگی در محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور در این زمینه گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه نی ریز با همکاری حوزه شهری این ناحیه در راستای کمک به ساخت مسجدروستای چاه دیمه اقدام به اعزام یک گروه جهادی در قالب اردوی هفت روزه و در راستای تلاش برای محرومیت زدایی از روستاها برگزار گردید.

مظفری تصریح کرد: سالهای قبل خدمات و کمکهای قابل توجهی از سوی بسیج سازندگی در رفع مشکلات روستاهای محروم شهرستان انجام گرفته و روستاهای زیادی از این کمکها بهره مند شده اند و انشاالله در جهت کمک به رفع مشکلات موجود درمناطق محروم ادامه خواهد یافت.

عاشوری مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی ناحیه نی ریزدر این زمینه گفت:اردوهای جهادی در کنار ترویج فرهنگ کار و تلاش و جهاد، باعث ایجاد تجربه‌های شغلی و جهادی و تقویت توانمندی‌های فردی و گروهی گام موثری در کمک به محرومیت زدایی از نقاط محروم و دور افتاده  و تسریع در انجام پروژه‌های زود بازده خواهد شد.

وی افزود: یکی از محورهای مهم اردوهای جهادی در کنار محرومیت‎‏زدائی به افزایش سطح علمی و فرهنگ‎سازی در میان مردم به ویژه جوانان شهری و روستایی است،حضور جهادگران  در مناطق محروم  که بدون داشتن هیچ‌گونه چشمداشتی اقدام به فعالیت‎های جهادی می نمایند به تقویت فرهنگ فعالیتهای جهادی کمک می نماید.


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1426.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1433.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1439.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1442.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1444.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: