پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۸:۴۶
کد خبر: ۹۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت :
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه خنج، انتقال حقایق پنهان جنگ به جوانان را موضوعی مهم عنوان کرد و گفت: اگر می خواهیم حقانیت و مظلومیت شهدا را درک نماییم، لازم است وصیتنامه این عزیزان را مطالعه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تنویر خنج، حجت الاسلام غلام هادی پورمسئول نمایندگی سپاه ناحیه خنج در تریبون این هفته نماز جمعه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: در دفاع مقدس آن چیزی که برایمان اهمیت دارد، رشادت و شجاعت مردانی است که با الگو گرفتن از امام حسین(ع)، مردانه به دفاع از خاک ایران اسلامی پرداختند.


نیاز فعلی ما در جنگ نرم، انتقال حقایق دفاع مقدس به جوانان است

 

وی در ادامه به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره نمود و گفت: مربیان و معلمان باید تربیت اسلامی را به شیوه صحیح به دانش آموزان آموزش دهند و برای اینکه در این کار اثرگذار باشند، لازم است ابتدا با دانش آموز الفت و انس داشته باشند.

 

هادی پور ادرپایان گفت: نیاز فعلی جامعه ما در جنگ نرم این است که بیاییم حقایق دفاع مقدس را به درستی به فرزندانمان انتقال دهیم و آنها را با حقایق پنهان جنگ آشنا نماییم. اگر می خواهیم حقانیت و مظلومیت شهدا را درک نماییم، باید وصیتنامه این عزیزان رامطالعه کنیم.


نیاز فعلی ما در جنگ نرم، انتقال حقایق دفاع مقدس به جوانان است 
نام:
ایمیل:
* نظر: