آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: ارزش کار ورزشکاران بعنوان سفیران جمهوری اسلامی بر روی سکوهای قهرمانی کمتر از کار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیست.
به گزارش تنویر، مراسم تجلیل از ساره جوانمردی قهرمان تیراندازی پارالمپیک ریو 2016 و عضو سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.



فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم خطاب به قهرمان پارالمپیک ریو با بیان اینکه دیدار شما و سایر خواهران فعال در حوزه ورزش استان فارس برای بنده یک توفیق است، گفت: امیدوارم با حمایت همه جانبه مسئولان استان فارس موفقیت بانوان مسلمان ایران در میدان های بین المللی ورزش استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از مولفه های لازم و مورد توجه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود، گفت: جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس وظیفه خودشان دانستند که با حضور در میدان جنگ سخت دشمن را از خاک کشور بیرون کنند، ورزش در آن دوران با هدف آماده سازی جسم و با کمترین امکانات صورت می گرفت.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: امروز نیز مسئله ورزش در راستای حفظ و تقویت آمادگی جسمانی در نیروهای مسلح یک مسئله مهم و مورد توجه است.

وی با تاکید بر اینکه آحاد مردم باید به مسئله ورزش برای حفظ سلامت جامعه توجه کنند، گفت: در سال های اخیر بیش از 200 سالن ورزشی توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در استان فارس احداث شده اند، استفاده از این سالن ها انحصاری نیست و در اختیار عموم مردم شریف استان قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بخش اعظم جمعیت ایران را جوانان تشکیل می دهند و فضای غالب جامعه نیز ورزش است، گفت: ارزش کار ورزشکاران بعنوان سفیران جمهوری اسلامی بر روی سکوهای قهرمانی کمتر از کار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیست.



وی بیا بیان اینکه سپاه استان آماده همکاری هر چه بیشتر با اداره کل تربیت بدنی فارس است، گفت: نقش آفرینی شورای عالی ورزش استان در راستای ارتقا ورزش فارس بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سردار غیاثی در پایان صحبت هایش با گرامیداشت یاد ورزشکار پارالمپیکی بهمن گلبارنژاد گفت: برای تمام ورزشکاران پارالمپیکی استان فارس در مسابقات آینده آرزوی موفقیت دارم.

ساره جوانمردی قهرمان تیراندازی پارالمپیک ریو 2016 در این دیدار با بیان اینکه امیدوارم بتوانم بعنوان عضو کوچکی از بسیج ورزشکاران ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس باشم، گفت: حضور در پارالمپیک بعنوان نماینده بانوان محجبه ایرانی بخصوص استان فارس و نماینده بسیج ورزشکاران افتخاری برای من بود.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: