پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۲:۱۷
کد خبر: ۹۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
طنین شعر دفاع مقدس در مسجد روستای مروشکان بوانات
به گزارش سایت تنویربمناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه بسیج منتظران شهادت حسامی بخش سرچهان بوانات شب شعر دفاع مقدس با حضور شاعران برتر شهرستان بوانات برگزار شد.
در این شب شعر شاعران: حاج الله مراد بمانعلی، غلامرضا سلیمی، علی اصغر عاشوریان، بیگی و معصومه عاشوریان از شاعران برتر شهرستان بوانات سروده های خود را در موضوع دفاع مقدس برای حاضران قرائت کردند.
طنین شعر دفاع مقدس در مسجد روستای مروشکان بوانات + تصاویر
محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: گرامیداشت و توجه به وصایای شهدا از اولویت های اصلی جامعه امروزی است تا نسل های جوان نیز با دفاع مقدس و رشادتهای شهدا و رزمندگان آشنا شوند.
فرماندار بوانات توجه و اهتمام به موضوع ثبت نام اینترنتی سرشماری را لازم برشمرد و تصریح کرد: قطعا تمام برنامه ریزی ها بر اساس آمار انجام می شود و خواهد شد و شما عزیزان از 3 لغایت 25 مهر ماه حتما از طریق سایت ثبت نام را انجام دهید و کد رهگیری را دریافت کنید.

حجت الاسلام طلایی امام جمعه بخش سرچهان نیز در این مراسم توجه به امر ولایت را مهمترین رمز پیروزی در 8 سال دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت: در حال حاضر نیز دشمن ساککت ننشسته و از همه ترفندی برای ضربه به نظام و انقلاب کوتاهی نیم کند و ما باید بیش از پیش هوشیار باشم و گوش به فرمان ولایت و رهبری

امام جمعه بخش سرچهان گرامیداشت یاد شهدا را تداوم راه شهدا دانست و تصریح کرد: باید با عمل به وصایای شهدا در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های جوان بکوشیم.











نام:
ایمیل:
* نظر: