جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۳:۳۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
سامسونگ با هدف یکسان سازی محصولات خود، کارایی و استفاده همزمان از آنها محصولات جدیدش را بر پایه سیستم عامل تایزن برنامه ریزی کرده است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 2012 درست یک سال پس از معرفی سیستم عامل تایزون، اولین دستگاه اجرا کننده این سیستم عامل رونمایی شد. به گفته طراحان، این سیستم عامل با قفل باز لینوکس در حقیقت اتفاقی جدید و نو در طراحی سیستم عامل نبوده و چیزی شبیه همان اندروید قبلی است، اما با صرف انرژی کمتری در باتری.

اپلیکیشن های فراوان تایزن این بار بر پایه HTML5 قرار گرفته و پایه اکثر برنامه ها وب خواهد شد تا راحتی بیشتری برای دریافت برنامه ها صورت بگیرد اما باید بدانیم اچ تی ام ال در پایداری و ماندگاری سابقه خوبی ندارد.

بر طبق گفته سامسونگ قرار شد این سیستم عامل از این پس بر روی تمام وسایل الکترونیکی و گجت ها قابل استفاده باشد. بر همین اساس این کمپانی چندی بعد گوشی های تایزنی خود را وارد بازار کرد و گجت های مرتبط را هم یکی پس از دیگری روانه بازار کرد، تا جایی که بنگلادش و هند از جمله پرطرفدارترین کشورهای این سیستم عامل شدند. اکنون در آخرین خبر این شرکت کره ای از نمایشگر مجهز به این سیستم عامل خبر داد و نمایشگر های تایزنی خود را به بازار معرفی کرد.

این نمایشگرها تحت عنوان سری P معرفی شد. نسل چهارم پلتفرم های بروز رسانی شده  SMART Signge یا SSS 4.0. در دو سری PHF و PMS با باریک ترین حالت ممکن و روشنایی نمایشگر  700 نیت.

قابلیت گرافیکی انجین این دستگاه ها پخش انیمیشن را تا سه برابر برنامه های پلتفرم ها قبل افزایش داده و سرعت پاسخ دهی به فرامین  و بازپخش محتوا را نیز بهبودی چشمگیر خواهد داد. بعلاوه اینکه این بر طبق گواهی IPX5 این نمایشگرها در تغییرات آب و هوایی و گرد و غبار قابلیت حفظ عملکرد خود را به خوبی دارند. همچنین این نمایشگرها به گیرنده های مادون قرمز مجهز شده اند که با دستگاه های ریموت دار کنترلی سازگاری کامل را خواهند داشت.

در خصوص روش کار با این نمایشگر نیز سامسونگ با خلاصه کردن تمامی عملیات های قابل انجام در قالب یک هاب کمک شایانی به راحتی کار خریداران خود کرده  و در نهایت  باید از کارایی این نمایشگرها در فضاهای محدود صحبت کرد که به گفته سامسونگ ویژگی قابل توجهی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: