آخرین اخبار
کد خبر: ۹۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در یک سازمانموجب افزایش سلامت روحی کارمندان و ارتقاء سلامت فرآیندهای اداری خواهد شد.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در آیین آغاز مسابقات استانی قرآن کریم سپاه فجر فارس گفت: توجه قرآن و مفاهیم قرآنی از مهم ترین محورهای اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی در سپاه فجر هستند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی و سبکِ زندگی اسلامی بر اساس قرآن یکی از موضوعات مهمی است که در نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آن پرداخته می شود، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در یک سازمان نه تنها موجب افزایش سلامت روحی کارمندان و ارتقاء سلامت فرآیندهای اداری خواهد شد بلکه در تعالی زندگی شخصی و اجتماعی افراد و جامعه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس افزود: برگزاری مسابقات قرآن در سطوح مختلف با حضور پرسنل سازمان و خانواده های ایشان یکی از راه های ترویج فرهنگ قرآنی و سبکِ زندگی اسلامی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دور ساختن جوانان از قرآن یکی از برنامه های اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: برگزاری مسابقات قرآن در سطح سازمان هم تقویت پیوند افراد شرکت کننده با مفاهیم قرآن را در پی دارد و هم تاثیرات مثبتی بر روی اطرافیان بخصوص خانواده کارمندان خواهد داشت، یکی از راه های مقابله با هجوم فرهنگی دشمنان تقویت ارتباط با قرآن و آشنایی با مفاهیم قرآنی است.

سرهنگ پاسدار شفیعی با بیان اینکه پاسداران استان فارس استقبال بسیار خوبی از مسابقات قرآن در سال جاری داشته اند، گفت: در این مسابقات شاهد حضور پاسداران جوان در کنار پاسداران پیشکسوت هستیم، همچنین سربازان جوان که در حقیقت آینده سازان کشور هستند نیز در این مسابقات حضور دارند و به رقابت می پردازند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با بیان اینکه مسابقات مرحله استانی قرآن سپاه فجر فارس با حضور برگزیدگان مرحله مقدماتی از سراسر استان برگزار می شود، گفت: در این مرحله، برگزیدگان شهرستان های استان فارس در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم قرآن به رقابت پرداخته و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: