آخرین اخبار
کد خبر: ۹۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور:
سردار غلامی گفت: در سال جاری اردوهای جهادی محرومیت زدایی با همکاری آستان قدس رضوی تحت عنوان جهادگران رضوی در نقاط محروم کشور برگزار می شوند.
به گزارش تنویر، دوره آموزشی مسئولان بسیج سازندگی جنوب کشور با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و سردار نعمان غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

سردار غلامی با بیان اینکه حضور در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی در این برهه از انقلاب اسلامی یک توفیق بسیار ارزشمند در امتداد راه شهداست، گفت: آنچه در وقایع منطقه می بینیم، توطئه های استکبار جهانی و تحریم ها همه برای جلوگیری از بروز تاثیرگذار کارآمدی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم با  نگاه ارزشی و رویکرد انقلابی وارد عرصه اقتصاد شوند، گفت: رسالت مهم بسیج گفتمان سازی و ایجاد فضای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه است، از ظرفیت های رسانه برای انتشار تجارب و معرفی الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه حجم ضایعات محصولات کشاورزی در کشور زیاد  است، گفت: بر اساس طرح سازمان بسیج در سال جاری در هر شهرستان یک صنعت تبدیلی بر محور یک محصول دارای ضایعات ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد صنایع تبدیلی علاوه بر کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، سود حاصل از فرآوری محصولات خام که نصیب واسطه ها می شد به خود تولیدکننده خواهد رسید، سپس با ترویج و توسعه این الگو در سطح شهرستان و کشور، قطب صنایع تبدیلی ایجاد می شود.

سردار غلامی با بیان اینکه اردوهای محرومیت زدایی «جهادگران رضوی» در سال جاری برگزار می شوند، گفت: در سال جاری اردوهای جهادی محرومیت زدایی با همکاری آستان قدس رضوی  تحت عنوان جهادگران رضوی در نقاط محروم کشور برگزار می شوند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر لزوم توجه به کیفیت در اجرای پروژهای محرومیت زدایی، گفت: یکی از برنامه های سازمان بسیج سازندگی کشور افزایش گروه های جهادی از 3500 به 5500 تا پایان سال جاری است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: