آخرین اخبار
کد خبر: ۹۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس:
سروان پاسدار عوض پور گفت: حضور دانش آموزان در سفرهای راهیان نور یکی از راه های موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.
به گزارش تنویر، سروان پاسدار نبی الله عوض پور معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: تا پایان سال جاری 57 هزار نفر از دانش آموزان استان فارس به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش آموزی بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: خادمان شهدا و راویان دفاع مقدس دز این سفرهای معنوی با دانش آموزان همراه خواهند بود.

وی با بیان اینکه خادمان شهدا از میان جوانان انقلابی و فعالان فرهنگی سراسر استان فارس انتخاب شده اند، گفت: دوره ی آموزشی طاها با حضور خادمان شهدا و مدیران کاروان های راهیان نور با رویکرد آموزش کاربردی از سوی معاونت اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس برگزار شده است.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر با اشاره به هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان، گفت: حضور دانش آموزان در سفرهای راهیان نور و آشنایی ایشان با حماسه های دفاع مقدس و سیرۀ شهدا یکی از راه های موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه معرفی شهدا و سیرۀ ایشان به نسل های جدید یک رسالت مهم و سنگین است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم استکبار جهانی کمرنگ کردن یاد شهدا و حماسه های دفاع مقدس در اذهان عموم است، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت در جامعه تامین کننده ثبات و امنیت کشور بوده و نسل جوان کشور را در مقابل آسیب های فرهنگی و اجتماعی مصون می کند.

سروان نبی الله عوض پور با بیان اینکه در بحث راهیان نور به قشر دانش آموز توجه ویژه ای معطوف شده است، گفت: اعزام سایر اقشار جامعه به اردوهای راهیان نور هم در دستور کار قرار دارد و خیل عظیمی از مردم مومن و شهیدپرور استان فارس مانند سال های گذشته در سرزمین های دفاع مقدس حضور پیدا خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: