آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: بسیج حافظ استقلال کشور و ملت ایران است و تا زمانی که بسیجیان با روحیه در میدان حاضر باشند دشمنان انقلاب اسلامی مایوس خواهند شد.
به گزارش تنویر، همایش مدیران نظارت و رابطین نمایندگی ولی فقیه در نواحی بسیج جنوب کشور با حضور سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در سالن همایش های امام علی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه حضور در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) به قصد کسب معرفت لازمه حرکت به سوی اهداف عالی کربلاست، گفت: پاسداران و بسیجیان باید نسبت به زوایای مختلف و درس های  قیام امام حسین (علیه السلام) نظیر آزادگی و مرعوب دشمن نشدن اِشراف داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگ‌ترین منکر هم  دشمنان انقلاب اسلامی بخصوص آمریکا هستند، گفت: هیچ‌گاه با آمریکا در مبانی به نقطه تلاقی نخواهیم رسید زیرا آن ها آموزه های اسلام را بر نمی تابند.

سردار غیاثی با بیان اینکه تلاش در جهت تعمیق معنویت در سپاه و بسیج رسالت مهم نمایندگی ولی فقیه است، گفت: توجه به خود، توجه به سازمان و مراقبت از بسیجیان بخشی از مسئولیت های رابطین نمایندگی ولی فقیه در بسیج هستند، باید دو عنصر پارسایی و پایداری را در بسیج تقویت کنیم و اگر در این کار موفق باشیم انسان های مصمم و با اراده ای در بسیج پرورش پیدا می کنند که می توانند از نظام اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی محافظت کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور بسیج همواره دشمنان انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف مایوس و نااُمید کرده است، گفت: رشد و تعالی سپاه پاسداران در گروی معنویت و جایگاه والای آن در بین مردم بخاطر ایثار و فداکاری رزمندگان بسیجی در راه دفاع ازانقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه هراسِ استکبار جهانی از معنویت و خلوص بسیج است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ترویج فرهنگ پاسداری در جامعه و گسترش اندیشه بسیجی در سایر کشورها نگرانند، موفقیت های ایران اسلامی تنها بخاطر تبعیت از ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به شاخصۀ کیفیت در برنامه های بسیج بسیار مهم است، گفت: بصیرت افزایی، مراقبت از بسیجیان، هدایت بسیجیان در حوزه عقیدتی و ترویج مبانی اسلامی و انقلابی از وظایف مهم رابطین نمایندگی ولی فقیه در بسیج هستند، جریان ها و افرادی هستند که چشم طمع به بسیج دوخته اند و تنها راه مقابله با نفوذ آن ها بصیرت افزایی است.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: بسیج حافظ استقلال کشور و ملت ایران است و تا زمانی که بسیجیان با روحیه در میدان حاضر باشند دشمنان انقلاب اسلامی مایوس خواهند شد.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: