آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:
سردار مهران طهماسبی گفت: باقر نمازی در دوران سازندگی با انگیزۀ کار اقتصادی وارد کشور شد و پس از آن وارد حوزه دیپلماسی عمومی شده است.
به گزارش تنویر، همایش مدیران نظارت و رابطین نمایندگی ولی فقیه در نواحی بسیج جنوب کشور با حضور سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در سالن همایش های امام علی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.

سردار طهماسبی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: ایجاد آرامش یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای حضور رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج است.

وی با بیان اینکه ارکان حوزه مقاومت بسیج همواره در تلاش و تکاپو هستند، گفت:  رابطین نمایندگی ولی فقیه در بسیج نقش مراقبت، تشخیص حرکت در صراط مستقیم و تذکر را بر عهده دارند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه رابطین نمایندگی ولی فقیه در بسیج " اخلاص " در کارها را همواره مورد توجه قرار دهند، گفت: مسئولان تایید محتوا باید محتوای نشریات و فضای مجازی را بصورت دقیق بررسی کرده و با پروژه نفوذ مقابله کنند.

وی با اشاره به حمایت استکبار جهانی از تروریست ها در منطقه، گفت: غربی ها نمی خواهند جنگ در منطقه تمام شود و یکی از دلایل آن هم جلوگیری از بازگشت تروریست ها به کشورهای غربی است.

سردار طهماسبی با اشاره به دستگیری و محاکمه عوامل پروژه نفوذ غرب در داخل کشور، گفت: باقر نمازی در دوران سازندگی با انگیزۀ کار اقتصادی وارد کشور شد و پس از آن وارد حوزه دیپلماسی عمومی شده است.

وی با بیان اینکه  برخی افراد نقش عامل غرب در ایران را بازی می کنند، گفت: دیپلماسی عمومی یعنی مردم را تحت تاثیر قرار بدهند،  غربی ها برای اجرای دیپلماسی عمومی باید افرادی را در کشور داشته باشند.

صحبت های فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم را اینجا بخوانید.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: