آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: مدیران نظارت و عقیدتی نمایندگی ولی فقیه نقش حساس نظارت بر افراد و فرآیند امور اجرایی و همچنین تذکر به مسئولان را بر عهده دارند.
به گزارش تنویر، همایش سالانه مدیران عقیدتی و نظارت نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در حاشیه برگزاری این همایش با تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: یکی از اهداف مهم قیام امام حسین (علیه السلام) حفظ و احیاء ارزش های اسلامی در جامعه بود، ایشان و اصحابشان  بهترین الگو برای جوانان مومن هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی مهد پرورش جوانان با بصیرت و مدافعان انقلاب اسلامی است، گفت: حرکت عاشورایی امام حسین (علیه السلام) همچنان ادامه دارد و گواه آن هم حضور جوانان مومن مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) در خط مقدم مقابله با تروریست های تکفیری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر تاثیرگذاری بر اذهان و افکار جوانان دانشجو را یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی دانست و افزود: نقش آفرینی و تاثیرگذاری دانشگاه در جامعه و مدیریت کشور غیرقابل چشم پوشی است از همین رو دانشجویان بسیجی نقش مهمی در حفظ ارزش های اسلامی و مقابله با هجوم نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه و جامعه بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تشریح نقش استکبار جهانی در پرورش و حمایت از گروه های تروریست تکفیری در منطقه و آگاه سازی جامعه و محیط های علمی درباره جنایاتی که از سوی رژیم صهیونیستی و خاندان آل سعود نسبت به مردم مظلوم و مسلمان منطقه صورت می گیرد یکی از وظایف مهم دانشجویان بسیجی در دانشگاه هاست.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: مطالعات علمی و تلاش در راستای تولید محصولات فناورانه، ارائه راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف و ترویج فرهنگ حمایت و استفاده از تولید داخلی در میان نخبگان، اساتید، دانشجویان و جامعه موضوعاتی هستند که باید مورد توجه بسیج دانشجویی قرار بگیرند.

 وی با تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار مدیران عقیدتی و نظارت در بسیج دانشجویی، گفت: مدیران نظارت و عقیدتی نمایندگی ولی فقیه نقش حساس نظارت بر افراد و فرآیند امور اجرایی و همچنین تذکر به مسئولان را بر عهده دارند، اگر مدیران عقیدتی در انجام این مامویت موفق باشند شاهد پرورش دانشجویانِ تراز انقلاب اسلامی در مجموعه بسیج دانشجویی خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به اینکه "خود نظارتی" گام اول در تحقق ماموریت عقیدتی و نظارت است، خاطرنشان کرد: مدیران عقیدتی بسیج دانشجویی  برای موفقیت در امر نظارت باید همواره به ارتباط با خدا، خودسازی معنوی و اُنس با قران و اهل بیت (علیه السلام) اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی زاده تلاش در راستای حفظ و تقویت سلامت بسیج دانشجویی را وظیفه اصلی مدیران نظارت نمایندگی ولی فقیه دانست و افزود: مدیران عقیدتی و نظارت نمایندگی ولی فقیه  بعنوان یکی از ارکان اصلی با مسئولان بسیج دانشجویی در دانشگاه ها  همکاری کنند و تذکرات لازم را در فضایی صمیمانه و به موقع به مسئولان و فرماندهان ارائه دهند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: