آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله (ع) شیراز خبر داد:
سرهنگ دوم پاسدار جعفری گفت: بازدید از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، معراج‌الشهدا، هویزه و قدمگاه شهدا از برنامه‌های پیش بینی شده برای راهیان نور هستند.
به گزارش تنویر، سرهنگ دوم پاسدار سید محمود جعفری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله ( علیه السلام) شیراز با بیان اینکه چهار هزار نفر از دانش آموزان شهرستان شیراز تا پایان سال 1395 از سوی سپاه ثارالله (ع) به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند، گفت: اعزام دانش آموزان ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز و منطقه ارژن طِی 6 مرحله صورت خواهد گرفت.


وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه 1395 تا کنون بیش از 540 دانش آموز دختر و پسر به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: امروز دومین کاروان دانش آموزی راهیان نور با حضور 200 نفر از دانش آموزان پسر برای سه روز به سرزمین های دفاع مقدس اعزام شد و هفته گذشته نیز کاروان راهیان نور دختران دانش آموز شیرازی با حضور 340 نفر به سرزمین های دفاع مقدس اعزام شده است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله ( علیه السلام) شیراز با بیان اینکه دانش آموزان شیرازی در اردوگاه شهید مسعودیان متعلق به استان فارس اسکان پیدا می کنند، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، معراج‌الشهدا، هویزه و قدمگاه شهدا از برنامه‌های پیش بینی شده برای راهیان نور هستند.


وی افزود: خادمان شهدا، راویان دفاع مقدس و روحانیون در اردوی راهیان نور با دانش آموزان همراه هستند و کلاس  آموزشی و فرهنگی نیز برای دانش آموزان برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار جعفری با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی و معنوی بزرگ و تاثیرگذار است، گفت: دانش آموزان با حضور در اردوهای راهیان نور با مناطق عملیاتی دفاع مقدس، شهدا و سیرۀ ایشان آشنا می شوند و روحیه مقاومت و استکبار ستیزی در وجودشان تقویت می شود.

شرح تصویری این اعزام را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: