جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۱:۲۷
کد خبر: ۹۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
منصوریان : کاوه رضایی هیچ جا نمی‌رود / رحمتی و حیدری هر روز با هم شوخی می‌کنند و قهر نیستند


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت : در هفته‌ای که تمام می شود سقف پرداختی ها به 50 درصد می رسانیم. 

به گزارش  بسیج جامعه پزشکی  به نقل از فارس، علیرضا منصوریان در جمع خبرنگاران گفت : امروز با افتخاری مدیرعامل باشگاه و توفیقی در مور تمام مسایل لجستیکی تیم در آسیا جلسه داشتیم  درحوزه مسایل مالی باید رسیدگی‌هایی انجام می‌شد. در کلیات به نتایج مطلوب رسیدیم. با حامی مالی موسسه کوثر جلسه خوبی در صبح داشتیم و این موسسه اعلام کرده امادگی عقد قرارداد بلند مدت را دارد. اسپانسرمان هم قرار است دوبار پرداختی داشته باشد. در هفته‌ای که تمام می شود سقف پرداختی ها به 50 درصد می رسانیم.

وی افزود: دیشب احساس کردم که ممکن است از حرفهای من تعبیراتی شود البته سوءتعبیر نه، زیرا حرفهایم شاید کامل و واضح نبوده است هر بازیکنی که قرارداد می‌بندد زمان پرداختش مشخص است این مسئله فقط مختص باشگاه استقلال نیست بلکه همه تیم‌های لیگ برتری و حتی لیگ یکی زمان پرداخت اولیه و ثانویه را به بازیکنان اعلام می‌کنند و قوانین انضباطی هم به بازیکنان اجازه می‌دهد در صورتی که در پرداخت‌ها تاخیر انجام شود و یا پرداختی صورت نگیرد بازیکن قراردادش را یک طرفه فسخ کند. این مسئله فقط شامل حال 9 بازیکن استقلال نیست بلکه شامل حال تمامی بازیکنان است اما به بازیکنان استقلال و پرسپولیس توجه بیشتری می‌شود. بازیکنان هنوز 50 درصد از مبلغ قراردادشان را نگرفته‌اند و امسال تلاش شده با کمک اسپانسرها مبلغ پرداختی به بازیکنان را به 50 درصد برسانیم و این مسئله فقط مربوط به 9 بازیکن ما نیست هر بازیکنی در قراردادش بندهایی برای پرداخت دارد.

وی در مورد اینکه مشکل کاوه رضایی برای جدایی مسائل مالی است گفت: او مشکلی با ما ندارد و اوکی است و هیچ جا نمی رود و با ما خواهد بود. اسپانسرها هم پول‌ها را تا آخر هفته پرداخت می کنند و این مشکل حل می‌شود.البته مدیر برنامه‌های کاوه گفته بود که فردا مهلت پرداخت تمام می شود که من توقع نداشتم او یک روز قبل از مسابقه این حرف را بزند.
 
سرمربی استقلال در مورد اینکه در جلسه امروز در مورد کاهش قراردادها صحبتی شد یا نه گفت: در جلسه امروز صحبتی در مورد کاهش قراردادها نداشتیم و در مورد مسائل دیگر صحبت کردیم. 

منصوریان در مورد اینکه موضع خودش در مورد کاهش مبلغ قراردادها که خواسته وزیر سابق ورزش بود چیست گفت: امروز قرار بود ساعت 6 جلسه هیات مدیره برگزار شود که این جلسه به ساعت 16 فردا موکول شد در آن جلسه در مورد این مسئله هم صحبت می‌شود و خود من هم در جلسه فردای هیات مدیره باشگاه هم حضور دارم.

وی درباره اینکه برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند که دو بازیکن بزرگ استقلال با یکدیگر حرف نمی‌زنند افزود: من همه رسانه‌ها را با دقت می‌خوانم و تا جایی که خوابم نبرد برنامه 90 هم می‌بینم اما در تیم ما چنین مسئله‌ای نیست. ما دو بازیکن خیلی بزرگ به نام مهدی رحمتی و خسرو حیدری داریم که هر روز با هم شوخی می‌کنند و رفاقت آنها به گذشته برمی‌گردد. در تیم ما همه دوست و رفیق هستند و هر چه فکر می‌کنم در استقلال چنین مسئله‌ای وجود ندارد. 

منصوریان در پاسخ به این سوال که مهمترین دغدغه شما در حال حاضر برای استقلال چیست اظهار داشت: مهمترین دغدغه من این است ک در این فاصله زمانی فشار تمرینی ما زیاد بود.ما یک تعطیلی دیگر در لیگ داریم و باید به گونه ای آماده شویم که بتوانیم از سد الجیش قطر بگذریم البته من از این تیم یک خاطره تلخ و یک خاطره شیرین دارم و یک بار با نفت این تیم را شکست دادیم و یک بار هم در ‌آزادی از آنها شکست خوردیم. برای تیم‌های عربی هزینه کردن مثل آب خوردن است همان طور که الاهلی عربستان قبل از بازی با نفت یک بازیکن 10 میلیون دلاری خرید.شنیده ام که الجیش هم کی‌تا را خریده است. ما یک راه داریم و آن اینکه برای جبران نقایص تلاش کنیم. در بازی دیروز با مس به این موضوع پی بردم که مشکلاتی داریم چرا که تا دقیقه 70 خوب نبودیم و این مسئله هم با کار ،زحمت ، صحبت کردن و تمرین حل می‌شود. من بازی با مس را به فال نیک می‌گیرم چرا که بخش اعظم مشکلات ما را نشان داد و باید این مشکلات را رفع کنیم و از طرفی هم از اسپانسر باشگاه تشکر می‌کنم که مرا به آینده مالی استقلال امیدوار کرد. از بازیکنانم خواسته‌ام تمرکزشان را حفظ کنند و فقط تلاش کنند و تمرین. 

سرمربی استقلال ادامه داد: شما هیچ گاه در فوتبال ایران نمی توانید پیشرفت مالی ببینید و در این دو سال هم اسپانسر به داد استقلال و پرسپولیس رسیده است. اگر این دو اسپانسر نبودند استقلال و پرسپولیس وضعیت به مراتب بدتر از تیم‌های دیگر داشتند. من سه سال پیش به عنوان برادر کوچکتر به مهدی تاج پیشنهادی دادم که اگر عملیاتی شود دیگر باشگاه ها دغدغه ندارند. راهکار من این بود که باید از مدیران باشگاه‌ها ضمانت نامه بانکی گرفته شود. به طور مثال اگر یک باشگاه ۲۵ میلیارد تومان هزینه دارد مدیرش ضمانت ۲۵ میلیارد تومانی بگذارد تا اگر به تعهداتش عمل نکرد از این ضمانت نامه پول برداشته شود و به بازیکن و مربی داده شود. مطمئن باشید در این صورت هیچ پرونده‌ای در کمیته انضباطی به وجود نخواهد آمد. 

منصوریان تصریح کرد: من می‌دانم که پیش از من مربیان و بازیکنانی در استقلال بوده‌اند که مبلغ هنگفتی از این باشگاه طلب دارند چون برای این تیم زحمت کشیده‌اند.البته این مشکل فقط مختص به استقلال نیست بلکه همه تیم‌های لیگ برتر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و برای سال ۹۶ باید حتما باشگاه‌ها ضمانت بانکی بیاورند همان طور که شرکت‌های بازرگانی این کار را انجام می دهند.
 
منصوریان در مورد اینکه آیا بابت پاس گل در قرارداد بازیکنان این طور آمده است که باید به قراردادشان اضافه شود یا خیر گفت: در قرارداد پاس گل نداریم شاید شرایط پیشرفت قرارداد به انواع دیگری باشد اما بازیکن باید در زمین پاس گل بدهد و پول می‌گیرد که دفاع کند یا در خط هافبک بجنگد و یا گل بزند.با این حال یکسری مسائل در قرارداد هست به طور مثال به تعداد بازی کردن بازیکنان می‌توانم اشاره کنم که این موضوع بخصوص در قرارداد بازیکنان جوان لحاظ شده است که مثلا اگر ۲۰ بازی انجام دادند فلان اندازه به قراردادشان اضافه شود که این آپشن می‌تواند برای آنان شیرین باشد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که چه زمانی استقلال مدنظر او را خواهیم دید گفت: استقلال از بعد از دربی شروع کرده به فوتبال بازی کردن اما جلوی سایپا و فولاد هم این طور بازی کردیم. این استقلال مدنظرم است به جز بازی دیروز اما من استقلال مدنظرم را حرفه‌ای می‌خواهم. یعنی اگر قرار است با یک گل برنده شویم باید این طور شود. ضمن اینکه هوادار هم باید بداند که بازیکن حرفه‌ای است.
 
سرمربی استقلال گفت: بازیکن به لحاظ تاکتیکی الان بازی‌اش را انجام می‌دهد اما از لحاظ حرفه‌ای یک مقدار سهل انگاری صورت می گیرد مثل بازی نفت،‌فولاد ویا ماشین سازی که باعث شد آسیب بخوریم چون فکر می‌کردیم کار تمام شده است. باید بیشتر تمرین کنیم که این یادآوری هم می‌تواند از ما باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: