کد خبر: ۹۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس :
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، گفت: مسلمانان جهان با پیاده روی میلیونی خود در ایام اربعین جواب 18 هزار نامه به امام حسین (ع) را دادند.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، سروان حسین روزبهی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت ختمی مرتبت گفت:اگر چه کوفیان 11 هزار و در بعضی روایات 18 هزار نامه به امام حسین (ع) نوشتند و از امام خود خواستند تا به عراق بیاید اما زرو زیور های دنیا و حب و مقام باعث شد تا امام خود را تنها بگذارند اما در این برهه از زمان مسلمانان جهان با پیاده روی  عظیم میلیونی خود نه تنها امام خود را تنها نگذاشتند بلکه جواب دندانشکنی در قبال نامه های که بوی خیانت می داد دادند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در ادامه گفت: عدم بصیرت و حب و جاه طلبی بعضی از خواص حلقه مفقوده ای بود که با عث شد امام حسین (ع)  در سرزمین کربلا با اندکی از یاران خود در مقابل جبهه کفر ایستادگی کند و اسلام را از هرگونه تحریف و بیماری نجات دهد.
سروان حسین روزبهی بیان داشت:  متاسفانه امروزه  همه شاهدیم افرادی با طرح سازش با امریکا روند همان خواص بی بصیرت زمان امام حسین (ع) را پیشی گرفته و به خاطر رسیدن به قدرت و ثروت های هنگفت دانسته یا ندانسته در صدد حذف اسلام اند.
وی ادامه داد، بعضی از روشنفکران لیبرال بر این باورند که اگر با امریکا و کشورهای اروپایی ارتباط برقرار کنند تمام مشکلاتشان حل خواهد شد اما غافلند از اینکه ارتباط با جبهه کفر نه تنها کمکی به انها نمی کند بلکه مشکلات جدید و عدیده ای را به کشور اضافه می کنند.
ساز ش با دولت مردان امریکا مقدمه حذف اسلام است
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، اذعان داشت : تعجب می کنم از مسئولینی که دم از اسلام می زنند اما در حوزه دیپلماسی در صدد ارتباط با دولت مردان امریکا و ایادی شان هستند با اینکه به عینه می بینند امریکای سفاک و جنایت کار خون اشام چگونه جهان را به  هم ریخته و مسلمان کشی و حذف اسلام در جهان را هدف اصلی خود می داند .
روزبهی، ادامه داد و گفت: مسئولین ؛ روشنفکران لیبرال و بعضی از خواص بی بصیرت بدانند سازش با دولت مردان امریکا مقدمه حذف اسلام را در پیش دارد چرا که همه اذعان دارند که  دولتمردان امریکا دستشان به خون هزاران بلکه میلیون ها انسان بی گناه آغشته شده و با ایجاد اسلام امریکایی در صدد حذف اسلام ناب محمدی اند.حال سوال اینجاست آیا کشوری که این همه جنایت و خون ریزی در تمامی کشور های اسلامی داشته قادر است که مشکلات کشور ما را حل کند در صورتی که خود گرفتار؛ ذلیل و زبون است.
وی افزود: مسئولین محترم کشور به جای دامن زدن به اجرای برجام نافرجام تمام تئورسین های فکری و تحلیل گران را  بر روی کلمه به کلمه گفتمان ولایت و رهبری بسیج کنند تا کشور از همه مصائب و مشکلات نجات پیدا کند.
روزبهی،  در پایان خاطر نشان کرد و گفت: امروزه مسئولین و بعضی از خواص اگر امام خود را تنها بگذارند و طرح سازش با امریکا؛ باز شدن دفتر اتحادیه اروپا؛ و تحریف خطو سیر امام راحل (ره) را دنبال کنند با خواص بی بصیرت زمان کوفیان که خائن به دین بودند هیچ تفاوتی ندارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: