آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور:
سرهنگ پاسدار کریمی گفت: 40 عنوان کتاب با موضوع شهدای کارگری و تبیین نقش چهره های درخشان کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تالیف شده و منتشر می شوند.
به گزارش تنویر، نخستین شب شعر و خاطره 1500 شهید کارگری استان فارس با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی مسئول بازرسی قرارگاه حضرت خاتم الانبیاء و سرهنگ محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در شیراز برگزار شد.

سرهنگ محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه سازمان بسيج كارگری كنگره 14 هزار شهيد جامعه كارگری كشور را برگزار خواهد کرد، گفت: برگزاری کنگره ها در بسیج یک فرآیند ده ساله است باید از اين فرصت ها استفاده كنيم و سيره و اخلاق شهدا را به جامعه بويژه نسل جوان معرفی كنيم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم ايجاد برانگیختگی در سطح جامعه کارگری و توليد محتواست، گفت: ايجاد برانگيختگی به خودیِ خود رخ نمی دهد، 12 يادواره ملی بصورت متوالی در 12 استان كشور تدارک ديده ايم كه بخشی برگزار شده  و بخشی هم تا زمانی که به اجلاسیه نهایی برسیم برگزار می شوند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور افزود: برای برگزاری پنج جشنواره و شب شعر  در استان ها پیش بینی کرده ایم که در فارس، قم و اردبیل برگزار شده اند، 800 دقیقه فیلم مستند  تهیه شده و همچنین 40 عنوان کتاب با موضوع شهدای کارگری و تبیین نقش چهره های درخشان کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تالیف شده و در فاصله ده سالۀ بین دو کنگره منتشر خواهند شد.

وی با بیان اینکه اجلاسیه ملی شهدای کارگری در نیمه اول سال 1396 برگزار می شود، گفت: اعضای ستاد برگزاری این اجلاسیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دیدار خواهند داشت و بانک نرم افزاری شهدای کارگر برای ثبت مشخصات ایشان نیز در سطح ملی طراحی و پیاده سازی شده است.

سرهنگ پاسدار کریمی با بیان اینکه مصداق بارز استكبار در شرايط کنونی حقيقتا  آمريكاست، گفت: وقتی كه واژه استبكار به زبان جاری می شود استكبارستيزی هم شکل می گیرد، انسان های آزاده علاقمند هستند كه بگويند مرگ بر استكبار، آمريكا مصداق واقعی استكبار است در هر گوشه ای از عالم خون بی گناهی ريخته می شود دست های پنهان آمريكا را می بينيم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه زبان شعر زبان بُرنده و جذابی است که به معانی عمق می بخشد، گفت: شعرای ما به اين عرصه پا بگذارند، استكبار می خواهد با سكوت از كنار حركت عظيم بين المللی نظیر اربعین بگذرد اما شاعران ما با شعرهای خود اين حركت را ماندگار كنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: