به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه بقیه الله شیراز  به نقل از  پایگاه تحلیلی خبری موج ما، امین یزدانی مربی آموزش نظامی نیروی مقاومت بسیج و مربی افتخاری سپاه پاسداران است که هشتمین سال بعنوان خادم جمهوری اسلامی ایران در بسیج خدمت می کند و امروز به مناسبت هفته بسیج مهمان پایگاه تحلیلی خبری موج ما است.

یزدانی با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی(ره)بنیان گذار انقلاب بزرگ اسلامی مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفان در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ افزود: بنظر بنده تنها وظیفه ای که باید یک بسیجی در این دوران داشته باشد، نقش روشنگری است و در این برهه از زمان اگر بسیجی در میدان های روشنگری حضور پیدا نکند، از چه کسی انتظار باید داشت؟

وی ادامه داد: نقش بسیجی مثل نقش مقداد و میثم تمار در زمان امام علی (علیه السلام) است و امام علی(علیه السلام) بخاطر حفظ منافع اسلام سکوت کردند ولی آنها در تمام شبانه روز فریاد روشنگری سر میدادن.

مربی آموزش نظامی نیروی مقاومت بسیج به ویژگی یک بسیجی اشاره کرد و ابراز داشت: یک بسیجی در وهله اول پیرو خط ولایت و در وهله دوم بدنبال دانش و پژوهش باشد و سطح دانایی خودش را بخاطر جهاد علمی بالا ببرد.

امین یزدانی (2)

فرمانده پایگاه شهید عبداللهی به نحوه جذب بسیجیان اشاره کرد و اذعان داشن: اصولا نحوه جذب در این برهه از زمان و در بین نسل جدید جوانان و نوجوانان راه و روش و صبر خودش رو میطلبد و با نوجوان و جوان می بایست با زبان خودش صحبت کرد که این امر نیازمند حضور مستمر در بین جوانان و نوجوانان در جامعه، مدرسه و دانشگاه است تا بتوان نیازمندی های آنان را پیدا و در جهت رفع نیازمندی آنها یک سری اهداف را در پایگاه های مقاومت طراحی تا در جهت رفع نیازمندی خود جذب آنان گردند.

یزدانی بزرگترین نقطه قوت بسیج داشتن ایثار و از خود گذشتگی و جو صمیمی بین بسیجیان دانست و بزرگترین نقطه ضعف بسیج، آموزش نظامی، سیاسی و فرهنگی است که از مهمترین نیازمندی های امروزه می باشد.

فرمانده دسته گردان امام علی(ع) از آخرین فعالیت خود در بسیج اشاره کرد و گفت: من در بسیج بعنوان مربی آموزش نظامی در بین بسیجیان حوزه دانش آموزی جهت آمادگی دفاعی و دوره بدو ورود می باشد که یک ماه است که در ناحیه ثارالله علیه السلام و ناحیه بقیه الله (عج) شیراز بهمراه مربیان و همکارانم در پایگاه شهدای آموزش نظامی شیراز، فعالیت می نماییم.


Googlاشتراک گ