کد خبر: ۹۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور طی نامه ای از ملت ابران درخواست کرد که موافقت خود را با تقاضای ثبت نامگذاری روز 23 تیرماه، روز تصویب برجام، به عنوان «روز بدعهدی آمریکای جنایتکار با ملت ایران» در تقویم رسمی کشور اعلام کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، متن کامل نامه رئیس بسیج اساتید به این شرح است:

روز تصویب برجام به نام روز «بدعهدی آمریکای جنایتکار» در تقویم رسمی کشور ثبت شود

بسمه تعالی

اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

 سلام علیکم

با مراجعه به اینترنت، متاسفانه با یک کج سلیقه گی غیرقابل باور از سوی کسانی که مسئول حفظ فرهنگ ایران اسلامی در آن شورا هستند مواجه و آن اینکه روز 23 تیر در تقویم رسمی 1396 جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز گفت و گو و تعامل سازنده [ایران] با جهان» نامگذاری شده است. این جانب از شما عزیزان تقاضا دارد که یک لحظه اندیشه فرمایید که در چه کشوری و با چه پیشینه تاریخی نشسته ایم، کشوری که قبل از اسلام نیمی از جهان را اداره و پس از اسلام و در طول تاریخ تمدن با شکوه اسلامی پیش قراول آن در جهان بوده و با گفت و گو و تعامل دانشمندان و بازرگانان این مرز و بوم، اسلام عزیز به چین و ماچین رفت و در 1357 با انقلاب شکوهمند اسلامی خویش تبدیل شدن به یک قطب بزرگ قدرت در جهان و پایه ریزی تمدن نوین اسلامی را شروع کرده است. حقیقتاً از آن بزرگان که بسیاری از آنها از دانشمندان مطرح کشور هستند مایه تاسف است که روزی که باید در تاریخ رسمی کشور به عنوان روز بدعهدی آمریکای جنایتکار ثبت و ضبط شود، به گونه ای مطرح که گویا تا قبل از این ایرانیان با گفت و گو و تعامل بیگانه و حتماً برجام، که در اندیشه بعضی آقایان آفتاب تابان بود، به این ملت منطق، مذاکره و گفت و گو را یاد داده است.

ضمناً بدین وسیله از ملت رشید و آزاده ایران درخواست می گردد که موافقت خود را به صورت نام و نام خانوادگی به شماره پیامک  6600003720 با تقاضای ثبت نامگذاری روز 23 تیرماه، روز تصویب برجام، به عنوان «روز بدعهدی آمریکای جنایتکار با ملت ایران» در تقویم رسمی کشور اعلام نمایند. انشاالله ماجور باشید.

 والسلام علیکم و رحمه اله

                                                                         سهراب صلاحی

 رئیس سازمان بسیج اساتید کشور

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: