کد خبر: ۹۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
بسیج فرهنگیان فارس در آستانه سالروز حماسه 9 دی:
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در آستانه سالروز حماسه 9 دی "واژه شناسی فتنه در کلام رهبر انقلاب" را منتشر کرد:

فتنه ، بیماری عمیق

فتنه‌ 88 تنها آن چیزی نبود که توی خیابان به وسیله‌ی تعدادی آدم دیده شد؛ این یک چیز ریشه‌ داری بود، یک بیماری عمیقی درست کرده بودند، اهدافی داشتند، زمینه‌ها و مقدمات فراوانی برایش چیده شده بود، کارهای بزرگی شده بود و هدف­ های بسیار خطرناکی دنبال این کار بود، که با این برخوردهای گوناگون سیاسی و امنیتی و اینها حل نمی­ شد؛ یک حرکت عظیم مردمی لازم داشت؛ که این حرکت، حرکت 9 دی بود؛ آمدند بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند. (90/09/21)

گناه بزرگ جبران ناپذیر

گناه بزرگی که برخی از دست‌اندرکاران فتنه‌ها در کشور انجام می­ دهند، امیدوار کردن دشمن است؛ دشمن را امیدوار می­ کنند که می­ تواند منفذی در بین مردم، در بین عوامل گوناگون، در بین مسئولان نظام باز کند. دشمن سال گذشته با کارهای اینها امیدوار شد؛ در حالی که آن انتخابات عظیم، آن حضور به آن عظمت، آن شرکت عظیم مردم در انتخابات، می­توانست کار را خیلی پیش ببرد و ملت ایران را در بسیاری از میدان­ های سیاسی موفق کند. اینها ایجاد فتنه کردند ، لذا دشمن که از حرکت عظیم مردم مأیوس می­شد، امیدوار شد که بتواند به انقلاب صدمه و ضربه بزند. ( 89/10/8 )

زنگ بیدار باش

به نظر من، فتنه‌ سال 88 برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود. بعد از آنی که در یک انتخاباتی، چهل میلیون شرکت می­کنند و همه‌ی ما تا آخر شب، خوشحال، خرسند که پای صندوق­های رأی مردم جمع شدند و تا آخر شب رأی دادند ، و البته هنوز عدد گفته نشده بود، همه هم لذت می­بردند ، ناگهان از یک گوشه‌ای، فتنه‌ای شروع می­شود، ما را بیدار می­کند، می­گوید: به خواب نروید، غفلت نکنید، خطرهائی در مقابل شما وجود دارد و آن خطرها اینهاست.( 89/06/25 ) این که وقتی آنچه که اتفاق افتاده است، برخلاف میل ما شد، مردم را به شورش خیابانی دعوت کنیم ، یکی از خطاهای جبران‌ناپذیر است . (1/1/92 )

فتنه بزرگ

فتنه ، فتنه‌ بزرگی بود . من به شما عرض کنم ، چند سالی که بگذرد، آن وقت قلم های بسته شده‌ی آگاهان بین‌المللی روان خواهد شد، باز خواهد شد ، خواهند نوشت . خواهید شنید ، خواهید خواند که چه توطئه‌ بزرگی پشت فتنه‌ سال 88 بود .

این فتنه خیلی چیز مهمی بود ، قصدشان خیلی قصد عجیب و غریبی بود ، در واقع می­خواستند ایران را تسخیر کنند. (89/08/12)

جرزن های سیاسی نادان و ناباب

بدترین خاطره‌ها مربوط به جرزنی‌های سیاسی یک عده آدم نادان، ناباب و بعضاً معاند در قضیه‌ی انتخابات بود. خب، در هر قضیه‌ای، در هر حادثه‌ای ممکن است یک عده‌ای قبول نداشته باشند، معترض باشند. چگونه باید اعتراض را نشان داد ؟ قانون راه معین کرده است.

چرا قانون‌شکنی کنند؟ چرا برای مردم هزینه درست کنند؟

چرا کشور را دشمن‌شاد کنند؟ چرا برنامه‌هائی را که عفونت تصمیم‌گیری‌ها و ترفندهای دشمن از آن بلند و آشکار است، اجرا کنند؟» ( 90/10/19)

فتنه گران قانون گریز

یکی از محوری‌ترین ابعاد فتنه‌ 88 قانون گریزی مدعیان قانون بود. عدم تمکین به رأی مراجع قانونی هیزم فتنه‌ ای شد که روزها و ماه ها کشور را به تلاطم کشاند.

در سال ۸۸ عدم تبعیّت از قانون، لگد زدن به قانون، به کشور لگد زد، این را مردم دیدند. ( 92/03/22)

کسانی را وادار کردند که برخلاف قانون، توقعاتی بکنند و بر اساس آن توقعات، سعی کنند مردم را در مقابل نظام قرار دهند؛ که البته به توفیق الهی موفق نشدند. (92/02/16)

فتنه 88 ، تخلف از قانون

سال 88 اشکالاتی که وارد شد، خسارتی که به کشور وارد کردند و نگذاشتند کشور و ملت طعم آراء چهل میلیونی را درست بچشد، به خاطر تخلف از قانون بود. یک عده‌ای یا برای خاطر اغراض نفسانی، یا هدفهای خلاف سیاسی، یا هرچه ، حالا در آن زمینه نمی­خواهیم قضاوتی بکنیم ، از قانون تخلف کردند ، خطا کردند، از راه غیر قانونی وارد شدند ، هم به خودشان صدمه زدند ، هم به ملت صدمه زدند، هم به کشور صدمه زدند . (92/02/25)

«در سال 88 از راه‌های غیر قانونی وارد شدند، کشور را دچار هزینه کردند، برای مردم اسباب زحمت درست کردند، برای خودشان هم اسباب بدبختی و سرشکستگی در زمین و در ملأ اعلی شدند. (91/10/19)

گناه آتش‌افروزان فتنه‌ 88 همین بود که به قانون تمکین نکردند، به رأی مردم تمکین نکردند. (90/07/20 )

واکسینه نظام

فتنه‌ی سال 88 کشور را واکسینه کرد؛ مردم را بر ضد میکروبهای سیاسی و اجتماعی‌ای که می ­تواند اثر بگذارد، مجهز کرد؛ بصیرت مردم را بیشتر کرد. ( 89/07/27)

نام:
ایمیل:
* نظر: