آخرین اخبار
کد خبر: ۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس طِی بیانیه ای تاکید کرد: علاج فتنه ها حضور آگاهانه مردم در صحنه های علمی و عملی انقلاب اسلامی است.
به گزارش تنویر، در آستانه فرارسیدن روز بصیرت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس در بیانیه ای تاکید نمود: " جا دارد به مردم همیشه در صحنه و حماسه ساز ایران اسلامی تبریک گفت که در این نقطه عطف تاریخی به پاسداری از حریم ولایت به صحنه آمدند و با ندای " لبیک یا خامنه ای " بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کردند. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 نهم دی ماه، یادآور خلق حماسه ای با شکوه توسط ملتی است که سال های سال استوار در برابر استکبار ایستاده اند و پرچم حب ولایت را همواره در اهتزاز نگاه داشته اند، حماسه 9 دی همچون نگینی است که همواره بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد.

یوم الله 9دی تبلور شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران و محکوم نمودن هتک حرمت به مقدسات و رعایت قانون است، در این روز که به حق روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، به تعبیر مقام عظمای ولایت "دست قدرت خداوند را می توان دید".

جا دارد به مردم همیشه در صحنه و حماسه ساز ایران اسلامی تبریک گفت که در این نقطه عطف تاریخی به پاسداری از حریم ولایت به صحنه آمدند و با ندای " لبیک یا خامنه ای " بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کردند.

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس ضمن گرامیداشت یوم الله 9دی هم صدا با امت حزب الله بیعت دوباره خویش با ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی)  را اعلام می دارد و علاج فتنه ها را در حضور آگاهانه مردم در صحنه های علمی و عملی انقلاب اسلامی می داند.

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: