آخرین اخبار
کد خبر: ۹۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:
سردار جزایری گفت: ممکن است فرد یا افرادی هم باشند که از روی جهل به موضوع و یا هر مسئله دیگری موافق تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله ارتقا سیستم‌های موشکی نباشند که حساب آنها از ملت جداست.
به گزارش تنویر، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح پیرامون آخرین وضعیت سیستم‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و دکترین‌های تعریف شده با بهره‌گیری از توان داخلی برنامه‌های دفاعی و ارتقاء امنیت برای کشور عزیزمان را به پیش می‌برند و در شرایط امروز وضع‌مان از همیشه بهتر است.

جزایری گفت: در حالیکه حکومت‌های شرور، جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می‌دهند ما چاره‌ای جز تقویت بنیه دفاعی خود نداریم و این امر مورد وثوق آحاد ملت و مسئولین است.

وی افزود: البته ممکن است فرد یا افرادی هم باشند که از روی جهل به موضوع و یا هر مسئله دیگری موافق تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله ارتقا سیستم‌های موشکی نباشند که حساب آنها از ملت جداست.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد و اصولا مسئله دفاع در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است و مسئولین کشور و اعضای تیم مذاکره کننده به این مسئله توجه داشته و به طرف‌های مقابل در 1+5 نیز تفهیم شده بود.

* فارس؛
نام:
ایمیل:
* نظر: