سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۴:۳۵
کد خبر: ۹۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
فارس
رئیس بنیاد نخبگان فارس از تشکیل مجمع خیران نخبه‎پرور خبر داد و گفت: مجمع خیران نخبه‎پرور استان تشکلی مردم ‌نهاد و فرصتی برای خدمت به جوانان مستعد استان است.
به گزارش سازمان بسیج علمی ، پزوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری تسنیم ،جلسه تکریم از 4 تن از اساتید پیشکسوت دانشگاه شیراز و هم‎اندیشی در ارتباط با مجمع خیران نخبه‎پرور استان فارس برگزار شد. حبیب شریف، رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با اشاره به نحوه شکل‎گیری مجمع خیران نخبه‎پرور استان فارس، گزارشی از شیوه‎های حمایتی این مجمع به اطلاع استادان رساند.

وی گفت: مهم‎ترین فعالیت‎ها و حمایت‎های این سازمان مردم نهاد عبارتند از: اعطا جایزه به نام بزرگان و فرهیختگان، اعطا بورس‎های تحصیلی مختلف به مستعدان، اعطا وام‎های قرض الحسنه، حمایت از مستعدان ایده‎پرداز در زمینه اجرا و تجاری‎سازی ایده‎ها و اختراعات، حمایت از موسسات و مجموعه‌های حامی مستعدان و نخبگان و حمایت از ایجاد زیرساخت‎های لازم برای پیشرفت مستعدان و نخبگان.

وی افزود: دستورالعمل هر کدام از موارد فوق تهیه و در هیئت مدیره مجمع به تصویب رسیده است که اطلاعات کامل آن بر روی سایت shiraz-feca.ir قابل مشاهده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: