جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
نوری،مسئول امور هادیان و مسئولین سیاسی سپاه:
سرهنگ نوری مسئول امور هادیان و مسئولین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت نهم دی ماه سالروز حماسه بصیرت اظهار داشت:نهم دی ماه سالروز اضافه شدن یک افتخار بر افتخارات زرین انقلاب اسلامی است که ملتی بزرگ خالق این حماسه بزرگ بودند.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه، سرهنگ نوری مسئول امور هادیان و مسئولین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت نهم دی ماه سالروز حماسه بصیرت اظهار داشت:نهم دی ماه سالروز اضافه شدن یک افتخار بر افتخارات زرین انقلاب اسلامی است که ملتی بزرگ خالق این حماسه بزرگ بودند.

انقلاب نما نباشیم، انقلابی گری کنیم.

وی گفت:برخی ها از انقلابی بودن خسته شده اند و انقلاب نمایی می کنند اما ملت بزرگ ما در روز نهم دی ماه 88 نشان دادند که همچنان انقلابی اند.

نوری بیان داشت: بصیرت دارای شاخص هایی است ازجمله این شاخص ها1- بصیر کسی است که در مورد مطلبی که می شنود تفکر کند. 2- چیزی که می بینیم را با تعمق بنگریم 3- از حوادث عبرت بگیریم. اگر این سه شاخص را در خود تقویت کنیم دچار گمراهی نمی شویم در غیر این صورت فتنه ها گریبان گیر ما خواهد شد.

انقلاب نما نباشیم، انقلابی گری کنیم.


مسئول امور هادیان سیاسی افزود: دشمن بادیدن حماسه نهم دی ماه 88 در روش خود بازنگری کرد و به این نتیجه رسید که ایجاد آشوب و فتنه و اغتشاش در جمهوری اسلامی ایران آنها را در رسیدن به هدفشان می تواند کمک کند به همین دلیل در حوادث و مطالبات اقتصادی مردم از دولت باید بصیرت داشت چرا که در صورت نداشتن بصیرت ممکن است بازیچه دست آنها بشویم و حوادث سال 88 مجددا تکرار بشود.


انقلاب نما نباشیم، انقلابی گری کنیم.

سرهنگ نوری مسئول امور هادیان و مسئولین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:دشمن خارجی دست از دشمنی بر نمی دارد وبا ایادی که در داخل کشور دارد به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد:دشمن در 38 سال گذشته از روشهایی مانند:ترور، راهبرد تجزیه، حمله نظامی، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی؛ قصد تغییر رفتار ملت ایران و ساقط کردن حکومت را دارد و در این برهه از زمان می خواهد با استفاده از مشکلات اقتصادی ایجاد اغتشاش کرده و کشور را دچار بحران و فتنه کند.

انقلاب نما نباشیم، انقلابی گری کنیم.


نوری ادامه داد:در عرصه اقتصادی چنان که مسئولین امر جهت سامان دادن به اقتصاد داخلی درایت و تدبیر نکنندو به جای رفع چالش اقتصادی ایجاد دغدغه کنندامکان بروز فتنه دور از انتظار نخواهد بود.

انقلاب نما نباشیم، انقلابی گری کنیم.


مسئول امور هادیان سیاسی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال 81 فرمان 8 ماده ای مبنی بر مبارزه با فقر، فساد و تبعیض داده اند و تا کنون سه بار از از دولت های مختلف مطالبه کرده اند که چرا عمل نمی شود و هیچ دولتی پاسخگو نبوده است.

انقلاب نما نباشیم، انقلابی گری کنیم.


نوری تداوم انقلاب را منوط به دو شرط دانستند:1- بصیرت 2- صبر و همچنین در پایان مطابق با فرموده ی مقام معظم رهبری(حفظه الله علیه):انقلاب نما نباشیم، انقلابی گری کنیم؛ تصریح کرد انقلابی گری 5 شاخص دارد ازجمله:1- شناخت ارزش های این انقلاب 2- اقدام به موقع 3- تعصب نسبت به استقلال کشور 4- دشمن شناسی و راهبرد های آن 5- تقوای سیاسی ودینی

به گزارش جواددهقان

نام:
ایمیل:
* نظر: